Onderwerp: even een stressmomentje, de 1e penseelstreken op een bruidstaart....
Het bruidspaar had een erg leuke trouwkaart, of ik deze kon gebruiken als basis voor de bruidstaart.
Leek me wel te lukken, ik had in april nog tijd zat tot september om te bedenken hoe ik dat mooie sierlijke patroon op de taart kon krijgen.
Uiteindelijk de avond van tevoren bedacht dat ik het erop zou gaan schilderen, ai dat wordt nog een uitdaging.
Taarten bekleed en dan....het moment om de 1e penseelstreek op de taart te zetten...als dat maar goed gaat!
Het viel me uiteindelijk erg mee en was zo klaar
helemaal blij!
De bruid had iets donkerblauws in haar jurk en wilde dit ook graag terug laten komen in de taart, dus lint en een paar roosjes in donkerblauw.
En dan ook nog graag een sliert bloemen over de taart heen zoals ik die ook had gemaakt voor hun proeverij.
Hier dan het resultaat
Ik ben heel erg tevreden met het resultaat, hij kwam precies overeen met de schets die we destijds hebben gemaakt!
Het personeel op de lokatie was helemaal overdonderd, ze kwamen allemaal om me heen staan om de taart even goed te bekijken, yeah dat zijn nou reacties waarvan je even op wolken loopt!
icing smiles