1

Onderwerp: IKEA heeft ook bakspullen

Uitstekers, muffin/cupcakevormen, taartzagen e.d liggen nu ook bij IKEA.
Ook hebben ze cupcake wrappers. Extra hoog! Hun bakvorm is dieper dan die van wilton, waardoor je hogere cupcakes krijgt.

Ik heb alleen de vormpjes maar moet eerst even nieuwe mix hebben voor ik ze uit kan proberen.

2

Re: IKEA heeft ook bakspullen

IKEA heeft dat al denk ik meer dan een jaar in het assortiment... hihi :D

3

niet alles is evengoed van kwaliteit. dus NIET de taartzaag, spuitzak en dergelijke kopen.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

4

chellie schreef:

Bij ons stond er nu een bordje "NIEUW" bij :P

5

ikea heeft ze al ruim 2 jr in assortiment.....

Maar de taartzaag en spuitzak is echt slecht kwaliteit die is zo kapot. Enige wat ik echt veel heb op voorraad is spatel van 99 cent (rood of zwart) lekker groot stevig spatel.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

6

Dinyb schreef:
chellie schreef:

Bij ons stond er nu een bordje "NIEUW" bij :P

Dan lopen ze daar inderdaad (minimaal) n jaar of 2 'achter'....  :lol:

Het setje met de spuitzak en taartzaag (onder andere), is sléchte kwaliteit, zou ik zeker niet aanbevelen.

De cupcake-bakvormen zijn (natuurlijk, dat is alles bij Ikea) nét afwijkend van de 'reguliere' maten en dus passen alleen (ook weer 'des Ikea's') de Ikea-baking cups erin......

De maatloze producten (wavy-bakvorm, beslagkommen, etc.) zijn van uitstékende kwaliteit!

7

LucyBW schreef:

niet alles is evengoed van kwaliteit. dus NIET de taartzaag, spuitzak en dergelijke kopen.

Mijn Ikea taartzaag doet het prima.  :Y  En die heeft tenminste inkepingen waarmee ik ook mijn biscuit van 7,5 cm in normale delen kan snijden. Iets wat ik van mijn nieuwe (bredere) taartzaag niet kon zeggen.  ;)

De cupcake vorm daarentegen is drama... tenzij je een opdracht voor grotchampignons hebt.  :+

~ Never waste a good crisis... ~

8

mijn ikea taartzaag heb ik ook al 2 jaar doet het heel goed, alleen zijn nu inmiddels de rubberen dopjes aan de onderkant helemaal afgesleten maar verder... :thumb:  (spuitzak is prut, maar voor die prijs kan die wel in de kinderhoek)