Onderwerp: weddingcake en almost married, ik is trots ;-)
Hallo allemaal,
Vandaag mag ik dan eindelijk mijn eerste bruidstaart showen. Ik ben ongeduldig want ik heb geen mooie foto nog. Gewoon los in mijn keukentje. Maar ik ben zo verschrikkelijk benieuwd wat jullie er van vinden
Op verzoek 3 losse taarten van 15-20-25 en een hartvorm die de getuige gemaakt heeft bij mij om hun eigen topper op te zetten. Gevuld met champagne bc en verse frambozen en afgesmeerd met 1 op 1 champagne bc.
Verder nog een taartje gemaakt voor vrienden die vandaag gaan aantekenen, almost married, dus ik hoop dat deze ook hier mag? Gevuld met aarbeienbc en jam op verzoek en afgesmeerd met de champagne 1 op 1.
Aangezien het mijn eerste bruidstaart is hoop ik op een kritische blik. Ik heb geen workshops gehad voor bloemen en dergelijke. Als ik de foto van de locatie krijg zal ik deze hier bij plaatsen. Ik durfde de taarten niet op de standaard hier te zetten, omdat ik zo bang was dat er iets kapot zou geen.
Vulling
afgesmeerd

gemaakt door getuige in ws bij mij
almost married voor lieve vrienden
Heel erg bedankt voor het kijken en evt. reageren 
alsnog de foto's op locatie zoals beloofd. Ik ben echt heel trots! Ze kwamen nog een grote bos bloemen brengen en vertellen hoe mooi iedereen het vond en dat ie heerlijk was. De bruid moest huilen toen ze de taarten zag (niet van verdriet hoor hahaha)

Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

).