1

Onderwerp: HELP! Taart decoreren met foto.

Zoals jullie mn onderwerp lezen.
Maak ik dit weekend een taart met een foto erop

Ook mn 1ste keer :D
De foto zelf is me n 2jarige jongentje aan het strand
die ik op een vierkante taart wil versieren.
Maar.....nu weet ik nie hoe ik verder moet met versieren,
hij houd heel veel van voetbal.
Heeft iemand enige ideetjes?

2

Re: HELP! Taart decoreren met foto.

10x bekeken :/  en geen reacties :rolleyes:

NOUR schreef:

Je bent nu 4 maanden lid van dit forum, ik kan me niet voorstellen dat je in die 4 maanden in alle topics die je hebt gelezen een reactie hebt achtergelaten, dat zouden er dan dus 71 zijn.

Geduld dus aub, de reacties komen wel.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

En ik wilde net reageren :-) Maar werd gebeld waardoor Tirza me voor was...wilde ook aangeven dat geduld een schone zaak is :-)

Ik zou denken groene taart, foto er op en van die suikervoetballetjes er omheen met gras en wat madeliefjes (voor in het gras). Aan de zijkant een mooi randje en de naam van je zoon. Je kunt ook uitstekers kopen die met voetbal te maken hebben. Die zijn wel wat grof..maar doen hun werk ;-)

Zoiets???

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

5

Ik weet dat je bij de V&D voetbal kaarsjes zijn.
verder gewoon zoeken op voetbal taartjes en kijken of je er iets leuks bij ziet?

6 Laatst bewerkt door NOUR (01-09-2011 21:39)

tipsytaartje schreef:
NOUR schreef:

Je bent nu 4 maanden lid van dit forum, ik kan me niet voorstellen dat je in die 4 maanden in alle topics die je hebt gelezen een reactie hebt achtergelaten, dat zouden er dan dus 71 zijn.

jA WADDE! als alle moderators altijd zo reageren denk ik nie dat er iemand nog topics zouden openen!
Heb gevraagd achter ideetjes en niet achter zo'n achterlijke commentaar!!
*En ik reageer waar ik intresse voor heb,daarvoor hoef je niet te gaan uitrekenen  hvl ik normaal in 4maanden zou moeten reageren!

7

Judy schreef:

En ik wilde net reageren :-) Maar werd gebeld waardoor Tirza me voor was...wilde ook aangeven dat geduld een schone zaak is :-)

Ik zou denken groene taart, foto er op en van die suikervoetballetjes er omheen met gras en wat madeliefjes (voor in het gras). Aan de zijkant een mooi randje en de naam van je zoon. Je kunt ook uitstekers kopen die met voetbal te maken hebben. Die zijn wel wat grof..maar doen hun werk ;-)

Zoiets???

Thanx voor je reactie,
het is namelijk voor n zoontje van n vriendin wil het  als verassing de mama zelf weet het niet ;)

NOUR schreef:
tipsytaartje schreef:
NOUR schreef:

jA WADDE! als alle moderators altijd zo reageren denk ik nie dat er iemand nog topics zouden openen!
Heb gevraagd achter ideetjes en niet achter zo'n achterlijke commentaar!!
*En ik reageer waar ik intresse voor heb,daarvoor hoef je niet te gaan uitrekenen  hvl ik normaal in 4maanden zou moeten reageren!

die dikgedrukte regel uit je eigen reactie, daarmee geef je precies antwoord op je eigen tweede bericht in dit topic.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs