Onderwerp: Help! Ideeen voor een LADY GAGA taart!
Ik moet over twee weken een LADY GAGA taart maken voor een meisje van 9! Wie heeft ideen voor me? Alle ideeen zijn welkom!
En dit is wat het is geworden!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Help! Ideeen voor een LADY GAGA taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik moet over twee weken een LADY GAGA taart maken voor een meisje van 9! Wie heeft ideen voor me? Alle ideeen zijn welkom!
En dit is wat het is geworden!
Zou je geen foto (icing of ouwel) van Lady Gaga kunnen gebruiken? Als je in google zoekt bij "plaatjes", dan komen er heel wat foto's naar voren waar ze een uitgesproken kleur/print qua make up, haar of nagels heeft. Dan neem je die foto met de betreffende kleuren als uitgangspunt en kun je de deco's hierop aanpassen.
Misschien een drielaags stapelte met een laag pantervlekken, een laag zebra (in geel met roze oid?) en een laag glitters? En dan zo'n gagabril er op? Iets extravagant in elk geval. Lekker over the top, exentriek etc.
Als je googlet op "gaga cake" kom je ook een hoop dingen tegen.
Volgens mij mag dan alles!
Wat mij te binnen schiet:
Vlees, strikken, brillen, hoedjes, die gekke hoge hakken/laarzen, bubbels, felle kleuren, kant.
Of 1 clip ter inspi nemen, telephone > cel/politie e.d, of pokerface, of paparazzi.
Succes! Ben benieuwd!
Gr Kelly
die hele grote haarstrik..
of die grote hakken van bad romance (he heb gelijk zin om die op te zetten)
die hele grote haarstrik..
of die grote hakken van bad romance (he heb gelijk zin om die op te zetten)
Bedankt voor al jullie ideeen! Ik weet nu wel dat het wordt een over the top taart!!!!
Ieuw, een vleestaart
Ieuw, een vleestaart
Ja, zat ik ook aan te denken!!!!!!!
Nice, rood en wit marmeren tot speklappen en daar je taart me bekleden. Denk niet dat dat er lekker uit ziet...
Ooohhh ik zie het helemaal voor me....een stapeltje met een grote zilveren strik, daarbovenop een mooie grote hoge hoed met zilveren band en helemaal bovenop een mooie heftige pump...Op de onderste laag zou ik die mardigras uitsteker gebruiken voor de bril (dat masker)..owww...ik hou helemaal niet van Gaga..maar voor een taart is ze wel leuk!!!
Ik heb mijn LADY GAGA taart af!!!!!!!!! Bedankt voor al jullie inspiratie!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Help! Ideeen voor een LADY GAGA taart!