1

Onderwerp: Advies gevraagd!

Hoi Allemaal,

Weet iemand wat de maten zijn van de frosty afdrukken bij taarten van suus.

Ik heb haar gebeld en gemaild over een frosty afdruk alleen ze vroeg wat de maat moest zijn, maar je hebt het toch alleen in A4 of A3??

Ik zei dat ik dat nog niet wist omdat ik een vierkante bakvorm bij haar wil gaan kopen en die eerst wil zien om te kijken welke maat ik nodig heb.

Weet iemand welke maat goed is voor een frosty afbeelding bij haar, taarten van suus ( de maten van mijn ovenplaat waar ik de vorm op kan zetten is max 38 x 32.

Het wordt een slagroomtaart, dus ik wil nog slagroom om de foto heen doen.

Hoop dat iemand mij antwoord er op kan geven omdat we er morgen heen gaan en ik vanavond de maat moet doorgeven en ik taarten van suus niet te pakken krijg omdat ze een workshop geeft en ik niet eerder kon bellen.

Groetjes Marijke

2

Re: Advies gevraagd!

Niemand?  :nooo

Groetjes Marijke

Volgens mij word er alleen op een a4 geprint

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

4

Je kan inderdaad alleen op A4 formaat printen. Kleiner kan natuurlijk wel. Daarom vraag ze ook welke maat je wilt. Je moet eerst weten hoe groot je taart wordt, en daar dan de maat van het plaatje op aanpassen. De moet kleiner worden zodat je er nog iets omheen kan doen. Bijvoorbeeld slagroom bij een slagroomtaart.