Re: uit de nieuwe collectie UGG's 2011
hoi Marieke de strikjes zitten ook op de echte UGG's,daarom heb ik ze ook op deze gemaakt,wat ik nou zo leuk vind krijg heel veel mailtjes van de UGG's hyves ,omdat ze deze zo tof vinden
grt Carla
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » uit de nieuwe collectie UGG's 2011
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi Marieke de strikjes zitten ook op de echte UGG's,daarom heb ik ze ook op deze gemaakt,wat ik nou zo leuk vind krijg heel veel mailtjes van de UGG's hyves ,omdat ze deze zo tof vinden
grt Carla
erg leuk.bijna zonde om op te eten 
Dank je Carla! Maar hoe heb je dan het bont gemaakt?!
Groetjes Kym.
dankje carla voor de uitleg,ook ik zal dat zeker eens uitproberen. 
rolletje fondant op-beetje in het laarsje(wel heel voorzichtig hoor,echt met beleid),met 2 prikkers beetje (laat maar zeggen)voorzichtig rommelen ,trekken-duwen inprikken ,je ziet vanzelf ,als het een beetje op bont gaat lijken ,en je kan ook nog een dotje uit de knoflookpers er door heen frommelen,geloof dat ik dat ook nog gedaan heb,ja dementie light
nou ben benieuwd hoe jullie ze maken ,leuk hoor
grt Carla
Dank je wel!!!
Wat zijn ze goed gelukt
.. heb ze van de week ook gekocht voor me nichtje
Ze zijn inderdaad ech heel lief! Ik heb ze nog nooitin het echt gezien? Echt schatjes!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » uit de nieuwe collectie UGG's 2011