1

Onderwerp: Hartvorm drum

Heeft iemand een idee waar je drums in hartvorm zou kunnen krijgen in de maat 25 en 15 cm? Deze heb ik nodig voor een bruidsstapel maar zie alleen maar de tussenmaten. Caceboards zou ook prima zijn. Anders misschien een mooie andere oplossing, een gewoon cakeboard op maat knippen vind ik eigenlijk voor een bruidstaart niet zo mooi :s

groetjes el

2

Re: Hartvorm drum

bij de webshop hebben ze hartvormen
http://www.deleukstetaartenshop.nl/kart … -1779.html

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

3

Bedankt Si!l Maar daar hebben ze de goede maten dus niet, de kleinste is 22,5 en daarop volgt 27,5 en ik zoek 15 en 25.

4

De 25 heb ik wel via google gevonden (bij maakjetaart oa).....
De 15 nog niet....

5

Bedankt Karin! Ga ik daar vast ff kijken, nu alleen de 15 nog, hoop dat die ook bestaat.

groetjes el

6

ik had dus niet goed gelezen...had de maten niet gezien. Sorry  :o
Ik hoop dat je ze kunt vinden, anders misschien uitzagen uit hout?

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

7

Zou een bellen na trend en decor! Ze staan niet op hun website maar hun hebben veruit de meeste keuze in drums en boards  :Y

8

Joyce bedankt voor je tip! Ik heb idd ff gebeld, maar helaas is de kleinste maat daar 20.

Nou het lijkt er op dat de 1 cm gewoon niet bestaat, de 25 en 20 nu maar besteld en dan toch maar aan de knutsel :s

groetjes el

9 Laatst bewerkt door Jose1972 (01-09-2011 07:55)

Joyce84 schreef:

Zou een bellen na trend en decor! Ze staan niet op hun website maar hun hebben veruit de meeste keuze in drums en boards  :Y

Klopt, trend en decor hebben ze, maar geloof dat ze daar niet per stuk of per 5 gaan; ben er laatst nog geweest!...Niet goed gelezen; niet de goede maat :nooo