1

Onderwerp: Star Wars

Hoihoi!!

Wie weet waar je baking cups van Star Wars kan krijgen?
Heb al op google gezocht, maar kan niet echt iets vinden.
Mijn zoontje is op 18 september jarig en ik wilde Star Wars cc maken om op school uit te delen.
Wie o wie kan mij ( en Luca) helpen zoeken?
Alvast bedankt voor jullie hulp.

groetjes yvon

2

Re: Star Wars

Hallo Yvonne 72,
Misschien een ideetje,een foto van een starwars op ouwel af laten drukken,en boven op je cc plaatsen,en verder decoreren.Of misschien een foto van Luca via een photoshop achtig programma integreren in een starwars omgeving,en die af laten drukken.Mijn's inziens steel je dan zeker de show,zeker bij Luca.En,alle starwars liefhebbers zijn waarschijnlijk jaloers.
Veel plezier,en wijsheid toegewenst.

Opa uit 1946 ontdekt taarten en cake's voor kleindochter uit 2006.
Zij is er blij mee,en hij zeker.

3

Nou da's niet eenvoudig maar ik heb ze wel gevonden in de USA......
www.williams-sonoma.com/products/star-w … ic-empire/
Of dat gaat lukken voor de 18e..... :nooo
Misschien weet iemand ze dichter bij huis.....

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

4

Sandra-lala schreef:

Nou da's niet eenvoudig maar ik heb ze wel gevonden in de USA......
www.williams-sonoma.com/products/star-w … ic-empire/
Of dat gaat lukken voor de 18e..... :nooo
Misschien weet iemand ze dichter bij huis.....

Die had ik ook al gevonden,maar volgens mij zijn het er niet zoveel.
Ik moet er rond de 33 hebben en volgens mij zitten er maar een stuk of 12 in zo'n verpakking.
En van de prijs schrok ik ook wel moet ik je zeggen.
Maar toch dankjewel voor je speurwerk. :thumb:

groetjes yvon

5

jschouten schreef:

Hallo Yvonne 72,
Misschien een ideetje,een foto van een starwars op ouwel af laten drukken,en boven op je cc plaatsen,en verder decoreren.Of misschien een foto van Luca via een photoshop achtig programma integreren in een starwars omgeving,en die af laten drukken.Mijn's inziens steel je dan zeker de show,zeker bij Luca.En,alle starwars liefhebbers zijn waarschijnlijk jaloers.
Veel plezier,en wijsheid toegewenst.

Dat is ook wel een idee,maar zoiets had ik vorig jaar ook al.
Toen had ik ook van die eetpapiertjes voorop de cc.
Maar die werden wel erg zacht moet ik je zeggen.
moet nog eens even gaan denken.....

groetjes yvon

6

Heb volgens mij al iets gevonden.
Ik dacht: als ik nu gewoon een cake bak in een vierkante vorm en daar sterren uitsteek.
Dat kan ik die bekleden met fondant en er een laserzwaard op boetseren.
Maar ik ben bang dat de fondant niet zo goed gaat lukken over de punten van de sterren en dat de fondant dan gaat scheuren.... :think:  :think:

Of...
Als ik deze vorm eens zal bestellen en die dan vul met cc mix en ze dan bak,dan snijd ik het overtollig deeg weg aan de achterkant ( meestal komt er zo'n ei op en dan krijg ik vallende sterren,hahaha) en dan bekleed met gele fondant en er dan een laserzwaard op boetseer.
Of is deze vorm te kinderachtig????
Hij zit in groep 6/7 ( luca zit in 6) en ik ben bang dat die van groep 7 hem dan uitgaan lachen met z'n sterretjes.
Kweet niet... :s  :s

http://www.deleukstetaartenshop.nl/bakv … -5051.html

Help........
Wat denken jullie?
Het moet niet te moeilijk gaan worden,want op t moment zit ik met een gipsarm thuis.( rechterarm en ik ben rechts!!! :s ) maar ik wil ondanks dat toch iets leuks voor Luca maken voor uit te delen.

groetjes yvon

7

Het is misschien niet helemaal wat je wil maken, maar heb je al eens gekeken bij patchshopgirl.nl. Daar hebben ze vanalles voor taartversiering op thema, dus ook van starwars, zoals ook lightsabers en ouweldiscs.
Misschien vind je daar iets leuks om mee te versieren

Succes ermee!

8

Ik heb een paar maanden geleden ook star wars cupcakes voor mijn zoontje. Kan me voorstellen dat de Yoda's niet lukken met een gipsarm, maar de andere misschien wel?

zie: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=141344

9

sam schreef:

Ik heb een paar maanden geleden ook star wars cupcakes voor mijn zoontje. Kan me voorstellen dat de Yoda's niet lukken met een gipsarm, maar de andere misschien wel?

zie: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=141344

Die zijn idd heel erg leuk.
Dat moet eigenlijk wel lukken.
Mijn buurvrouwtje heeft al aangeboden om me te helpen.
Het leek haar leuk om ook eens een keertje iets te knutselen met fondant.
En anders kan de jarige ook een handje helpen,toch?

groetjes yvon

10

angelina17 schreef:

Het is misschien niet helemaal wat je wil maken, maar heb je al eens gekeken bij patchshopgirl.nl. Daar hebben ze vanalles voor taartversiering op thema, dus ook van starwars, zoals ook lightsabers en ouweldiscs.
Misschien vind je daar iets leuks om mee te versieren

Succes ermee!

Daar staan idd hele leuke dingen bij.
De ouwels heb ik vorig jaar ook gebruikt dus ik weet niet of Luca dat weer wilt.
Maar ik ga vanmiddag na school eens met hem kijken op  patshopgirl.
Ben bang dat mijn beurs na vanmiddeag een heel stuk leger is... ;)  :lol:

groetjes yvon

11

Ben wel nieuwsgierig wat je ervan gaat maken, je showt ze toch zeker wel he ;) Ik heb hier namelijk ook een starwarsgek van 9 jaar!!!

12 Laatst bewerkt door "yvonne 72" (02-09-2011 19:31)

angelina17 schreef:

Ben wel nieuwsgierig wat je ervan gaat maken, je showt ze toch zeker wel he ;) Ik heb hier namelijk ook een starwarsgek van 9 jaar!!!

We zijn eruit!!!!
Eindelijk...... :D  :Y
We hebben de volgende oplossing bedacht:
Het word iets van star wars maar wel eenvoudig omdat ik dan nog misschien met mijn gipsarm zit:
Het worden cc in zwarte en zilveren baking cups.
Over de cc leg ik een gele ster en dan steken we in de ene helft van de cc een laserzwaard en in de andere helft duwen we star wars ringen.
Heel eenvoudig maar toch star wars. (een beetje van mama en een beetje van Luca, hahaha)
Een leuk foliezakje erom en klaar.
De ringen en de zwaardjes heb ik idd op de site van patchshopgirl gevonden.
Dankjewel voor je tip. :thumb:  :thumb:
Ik hoop dat ik ze tegen die tijd kan laten zien,samen met al mijn andere baksels tot nu toe.(zijn er nog niet zoveel want ik ben pas begonnen met bakken)
Moet alleen eens gaan kijken hoe  ik de foto's erop ga krijgen.
Je kan ze ook life komen bekijken,want ik zie net dat je bijna bij mij om de hoek woont :D

groetjes yvon

13

Die lichtzwaardjes vond ik zelf ook heel erg leuk! Dus dat zal er wel erg leuk uit gaan zien! Misschien ga ik ze zelf ook nog wel eens kopen, maar mijn zoon is volgend jaar pas jarig, dus hij heeft nog veel bedenktijd om te bepalen wat hij wil uitdelen.
Trouwens nog veel succes met het maken en hopelijk geneest je arm snel! Ik wacht geduldig op de foto (en mocht het niet lukken dan kom ik wel live kijken ;)

Groetjes Angelina