1

Onderwerp: Help waar mona kwartaart toetje?!

Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort ook aangestoken met het taarten virus!
Nu maak ik voor mijn moeder haar verjaardag as zaterdag een taart, ik heb geoefend met mona kwarktaart aardbeien met verse aardbeien en jam en met mona citroen kwarktaart + lemoncurd

Nu zou ik de ingredienten halen en kan ik nergens meer de monatoetjes vinden! De coop, ah en poeisz heeft ze niet!
Weet iemand waar ik ze kan kopen of weet iemand anders een alternatief?

Bedankt alvast!

Re: Help waar mona kwartaart toetje?!

C1000, Lidl heeft volgens mij ook aardbeienkwark

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

3

Bas/Dirk heeft ze sowieso. En Jumbo. Maar appie moet ze ook hebben hoor! Heb je in het koelvak bij de toetjes gezocht?
En bij C1000 zijn ze zelfs in de aanbieding momenteel (zie TIP bij V&A)
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=163782

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

4

Coop heeft ze ook altijd in hun assortiment, maar is meestal een buurtsuper dus zou even 'op' kunnen zijn.

5

Coop had ze laatst in de aanbieding en toen had ik er een paar gekocht, ze hebben ze zo nu en dan... en nu dus niet! Ah heb ik volgends mij goed gekeken, in de koeling bij de andere mona toetjes? Ik ga morgen even naar de C1000, dirk/Bas en Jumba zit hier niet in de buurt helaas... Misschien houden ze in Friesland niet zo van de kwarktaart toetjes en worden ze niet geleverd ;-)

6

Of heeft Groningen de partij van Friesland gekregen.. :lol:

Ik heb namelijk wel kunnen krijgen bij de C1000 (AH heeft ook diverse smaken, zowel huismerk als A merk)

7

Bedankt voor de tips! C1000 had inderdaad volop! Meteen maar ingeslagen!
Thanx !

Groetjes thea