1

Onderwerp: stapeltje lime blauw, beetje pip.. met wit?

Hallo allemaal!

Ik word bijna 30, en nu wil ik voor mijn verjaardag een leuk stapeltje maken..

Ik ben niet zo'n meisje meisje zeg maar, dus een roze vrouwelijke taart vind ik niet zo passen.. Maar pip style vind ik wel weer leuk..

Nu is mij idee om een 2 laags stapeltje te maken, de onderste aqua blauw met de pip style bloesemtakjes, de bovenste lime groen, met embleem met vogelltje en polkadots.

Nu zit ik een beetje in dubio over de 3e kleur.. die wil ik dus gebruiken voor de polka dots, parelranden en misschien een 30 voor bovenop..
Zou wit mooi zijn?? Lijkt me aan de ene kant wel fris staan.. Maar ik twijfel.....

Graag jullie idee hierover, alvast bedankt voor het meedenken!!!

2

Re: stapeltje lime blauw, beetje pip.. met wit?

Wit lijkt me idd leuk bij lime en blauw. Je kunt ook bij de blauwe taart een lime parelrandje doen. En bij de lime taart een blauw parelrandje. Hetzelfde geldt dan voor de kleine bloesempjes die op de takjes komen. Her en der zou je dan wat witte bloesempjes kunnen doen. De polkadots in het wit is leuk, lekker fris! Of zilveren accenten ipv wit, dat staat denk ik ook wel mooi... :)

3

Deze taart heb ik gemaakt. Vond de kleuren ook erg mooi samen  ;)
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=151892

4

Bedankt voor de reacties, iets met zilver is denk ook wel mooi ja :Y

Esther, die kleuren zijn idd erg leuk zo samen! Geel is alleen echt niet mijn ding, maar zo heb ik wel beeld bij de combi,lime,aqua,wit! leuk!

Zouden jullie dan idd de bloesem ook in het wit doen? Of die toch in een roze tint voor een iets minder "koud" kleureffect? en die roze tint dan terug laten komen bij het embleem met volgeltje..

idd zilver of "off-white"  (ivory van wilton)