1

Onderwerp: Banketbakkersroom met welke fruitsoort?

Ik heb de vraag gekregen om een biscuit gevuld met banket bakkersroom en 'vers fruit' te maken. Meestal interpreteer ik 'vers fruit' als aardbeien en frambozen. Maar ik maak al een taart met aardbeien en mascarpone en een taart met frambozen en champagnecrème. Dus wilde ik liever niet nog eens frambozen en aardbeien gebruiken. Maar welke 2 verse fruitsoorten zijn dan wel lekker om te combineren met de banketbakkersroom (en natuurlijk met elkaar)?

Groetjes
Natascha

Groetjes van Natascha!

2

Re: Banketbakkersroom met welke fruitsoort?

bosvruchten zijn erg lekker, ik haal wel is zakken ingevroren fruit in Duitsland, blikje vlaaifruit, van hak zijn er ook plastic bekertjes met fruit of kijk is bij de recepten hiernaast. De limoenbavarois (limoen vervangen door mandarijntjes) heb je ook een hele lekkere vulling. Mijn neefjes er gek op!!!

Succes!!! Hopelijk heb je er wat aan!

Groetjes Sabrina

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

Ik vul mijn taarten vaak met zwitserse room en mandarijntjes.
Een laag dan en de andere met zwitserse room en bitterkoekjes kruimels.
Erg lekkere combi!

Misschien dat het met banketbakkersroom ook wel een succes is. (vind de zwitserse wel lekkerder dan alleen bbr)

www.taartenetalage.nl,
De foto etalage van mijn taarten.

Kersen vind ik ook altijd erg lekker bij bbr!

5

Zouden perziken (al dan niet uit blik), of nectarines ook niet lekker zijn daarbij (hmmm, in mijn hoofd kan dat best, maar of het in de praktijk ook lekker is zul je uit moeten proberen)

6

Ik heb net bosvruchten/ bramen mouse gemaakt.
smaakt lekker, past er volgens mij ook wel bij.
(het recept van frambozenmouse gebruikt)

groetjes Jolanda

Met vriendelijke groet
Jolanda

Stukjes appel?
Sorry heb een appeldag. Maar je zou in de laag banketbakkersroom appelstukjes kunnen doen.

Je ziet vaak van de vlaaistukjes met banketbakkersroom en heel veel soorten fruit. Volgens mij kan bijna alles...
Succes!

8

Of Bramen en zwarte Bessen?

Kom je er uit? :think:

9

Bedankt allemaal voor de reacties! Ik wilde eerst voor de bosvruchten gaan, maar schrok een beetje van de prijs  :s  Dan maar kiwi met perzik. Hopelijk een geslaagde combi  :)

Groetjes van Natascha!