1

Onderwerp: Hoe kan ik deze scheur repareren?

Ik ben uiltjes aan het boetseren, drie op elkaar. Gisteren heb ik de grootste uil geboetseerd en laten drogen. Deze ochtend heb ik dan de tweede uil geboetseerd en bovenop de grootste geplaatst. Maar door het gewicht is er een scheur in de kop van de grootste uil gekomen. Kan ik dit nog 'onzichtbaar' maken of is er niets meer aan te doen?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MFYTU388.jpg

Bedankt!

Groetjes van Natascha!

2

Re: Hoe kan ik deze scheur repareren?

Je zou kunnen proberen om, met een beetje maizena op je vinger erover te wrijven. Misschien dat dat wat helpt? Als ik het zo op de foto zie, zou je ook nog gewoon aan de andere kant van het snoetje eenzelfde lijn kunnen trekken. Dan lijkt het net alsof het de bedoeling was :shh:

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

of een paar van die uilen schubjes aan allebei de kanten maken.

I never met a calorie I didn't like....

4

met fondant of marsepein van die kleur met water een papje maken en dit heel voorzichtig opvullen. Papje niet te dun maken.

groeten Annemieke
Cake It

5

Bedankt allemaal! Ik ga eerst het papje proberen (op hoop van zegen). Moest dit niet helpen, mijn camouflagetechnieken bovenhalen. Daar ben ik héél goed in  :lol:

Groetjes van Natascha!

6

Nebje crisco in huis: klein beetje suikerpasta met crisco " mengen en dan voorzichtig repareren!