Onderwerp: Lief bijtje, met bijpassende koekjes en cc's PLUS oops...
Elke zomer neem ik me weer voor om NOOIT mee in opdracht te werken boven de 35 graden, maar elke keer komt er weer een aanvraag waar ik geen nee tegen kan zeggen :-S Ik heb geen airco in mijn keuken, maar ik dacht het met een ventilator en werkend na 22:00 wel zou redden
Ze wilde graag een taart in de vorm van de bij van hun thema. Leek me niet al te ingewikkeld... Wat een drama!! De ganache EN de bc smolten binnen enkele minuten tot soep werkelijk, dus er was geen houden aan. Ging ook nog eens m'n ventilator kapot!!
Er was dus helemaal niks wat de boel nog bij elkaar kon houden en dit was het resultaat :

Midden in de nacht een smsje gestuurd dat ik een alternatief plan moest maken, en ik ben opnieuw begonnen 
Te relativering: door dat er geen cake moest worden weggesneden was deze uiteindelijk veel meer cake, en persoonlijk vind ik dit een mooier ontwerp
Of zij het ook mooier vond weet ik niet, maar ze was gelukkig dik tevreden met het resultaat en hij was gelukkig heerlijk
Uiteindelijk werd dit dus het geheel:
De taart: 
De cupcakes:
De koekjes:
( Naar aanleiding van het presentje, een magneetje: )
En dit was het totaalplaatje!

En nu heb ik nog een jaar de tijd om schietgebedjes te doen dat mijn nieuwe huis volgende zomer af is, met eigen taart-keukentje MET airco! 
Bedankt voor het kijken!
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>