Re: eerste kasteeltaart
Iedereen heel hartelijk bedankt voor de leuke en lovende reacties.
Zelf vind ik dit ook mijn mooiste taart tot nu.
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » eerste kasteeltaart
Iedereen heel hartelijk bedankt voor de leuke en lovende reacties.
Zelf vind ik dit ook mijn mooiste taart tot nu.
In 1 woord WOWWWWWWWWW !!!!!!
Super !!!
Mijn dametjes worden 31 december 3 en als je het goed vind sla ik hem op want zo als het er nu al voor staat wordt dit hem!!!!!!
Kan niet wachten !!!
Thxx voor het plaatsen van deze super taart.
gr seija
Super taart met originele kleuren!
echt supermooi gemaakt!!!
Wow, heel mooi!!
Groetjes,
Jannet
helemaal mooi, en heerlijk om hem eens in het blauw te zien! prachtig!! goede keus van je kleindochter

mooi strak zeg, goed gedaan
@ Yvonne72
Tuurlijk vind ik het goed dat je hem opslaat, ik vind het een eer.
Dat gaat volgend jaar helemaal lukken. Ik ben nu ook een jaartje aan het taarten.
Het voordeel van de poedersuikerbussen is dat je de torens van te voren allemaal kunt voorbereiden en al klaar hebt als je met de taart begint.
Omdat het een jamtaartje voor de kinderen was heb ik geen grote bakvormen gebruikt, de onderste taart is 18,5 cm (20 cm vorm van Blokker) en het kleintje is gemaakt in de 12 cm springvorm van AH.
Dankjewel voor de maten van de bakvormen.
Het hoeft ook geen grote taart te worden,het is eigenlijk gewoon voor erbij.
Ze weet niet dat ze hem dan krijgt,dus heeft ze natuurlijk al gebak in huis gehaald.
Als ik dan met een grote taart aan kom zetten,ben ik bang dat we allemaal een doggybag mee naar huis krijgen,gevuld met stukken taart.
Hoe heb je trouwens die torens vastgemaakt?
Gewoon met lijm op de bus of met fondant erop geplakt?
Ben wel lastig he?
Alvast alweer heel erg bedankt.
Dat noemen we nog eens een superoma!! 
Hij is super!! En wat een goed idee vd poedersuikerbussen en de ijshoorntjes!! Je kleindochter zal superblij geweest zijn met zo'n mooie taart!!
Hij is prachtig!
Kan me voorstellen dat meer meiden zo'n superoma zouden willen!
@ Yvonne72
Gewoon vragen wat je wil weten hoor, niks lastig.
De torens heb ik "vastgezet"met dubbelzijdig tape op de onderplaat. Toen heb ik langs de torens en de taart een rolletje fondant gelegd en dit aangedrukt. Hierover de rand met klimop.
Mocht je bang zijn teveel taart te hebben kun je ook voor een dummie kiezen.
succes volgend jaar (of eerder)
weet je wat ik me nu nog wel afvraag hoe maak je de vlaggenstok ???
gr seija
weet je wat ik me nu nog wel afvraag hoe maak je de vlaggenstok ???
gr seija
stukje fondant uitrollen, vlag uitsnijden , vast maken op een lollystokje met wat lijm, in de goede plooi leggen en een dag laten drogen.
Gat in de taart maken, rietje erin, beetje fondant in rietje en dan de vlag erin.
Wat een super mooie taart echt heel erg goed gelukt en wat een goed idee!! 
Wauw wat super gemaakt!
Geen roze,maar toch ontzettend meisjesachtig! Ik weet zeker als ik hem aan 1 van mijn kleindochters laat zien,ze gelijk weten wat voor taart ze bij de volgende verjaardag willen.
Taartenmarie schreef:Ik vind 'm helemaal super. Ik zou alleen ook nog zo'n 'kanteel' randje langs de bovenste taart hebben gedaan maar verder helemaal top!
Grappig, dat was ik ook van plan, maar het is er niet meer van gekomen. Ik was de 27e jarig en mijn kleindochter de 29e, maar vierde het gisteren.
Dus vrijdag gebakken voor mijn verjaardag en voor haar. Vrijdagavondavond mijn taart, lepelgebak en kleine framboos en citroenschnitts gemaakt en voor haar had ik zoveel mogelijk voorbereid klaar staan. Omdat ze alleen lemoncurd in de taart heeft wilde ik hem op de avond van mijn verjaardag pas vullen en bekleden.
Met de kinderen afgesproken dat ze na het avondeten meteen huiswaarts zouden gaan, want ik moest nog een taart afmaken. Prima geregeld dus, tot ik stond te bekleden en mijn buurvrouw van 81 nog even kwam feliciteren. Ze ging om 22.00 pas weg. Toen was ik inmiddels erg moe (reuma) en heb de taart zondagochtend afgemaakt. De kantelenrand heb ik niet meer gemaakt want om 11.00 gingen we al op weg en ik was bang dat ie de autorit niet overleefde omdat hij nog niet uitgehard was.
Maar leuk dat jij dit idee ook had.
Zo jij bent druk geweest! Het blijft evengoed natuurlijk een prachtige taart, met of zonder extra randje 
Prachtig! 'k Kan me voorstellen dat ze hem geweldig vond!
ik vind hem super.
me dochter is 17 sep jarig en wil nu ook een kasteel
hoop dat die ook zo super mooi wordt.
Prachtig!!!
Het is al vaak gezegd, maar ik wil ook even kwijt dat het een super mooie taart is!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » eerste kasteeltaart