Onderwerp: Hoipiepeloi vanuit Assen!
Jaja, na een jaar hier rondgeneusd te hebben, toch de stap genomen en me aangemeld! Mijn introductie is die als zovelen hier. Ooit een workshop gedaan en BAM! weer een verslaving erbij. Ja erbij ja, want ik heb er wel meerdere. Denk aan koffie, cola, drop, sigaretten (yep, die smerige stinkdingen) dus 1 verslaving meer of minder maakte niet meer uit.
Ik ben een 33 jarige mama van 2 kids, vrij kort op elkaar geboren, er zitten 11 maanden tussen dus heb het behoorlijk druk. Ik geniet daarom extra als ze 's avonds op bed liggen en ik kan lekker aan de slag met ontwerpen en decoreren. (hoewel mijn man daar weer anders over denkt)
Ik smeer mijn taarten het liefst af met ganache, dan heb ik een strakker resultaat, ongetwijfeld zal dat met botercreme ook lukken, alleen ben ik daar alles behalve een ster in.
Verder hou ik zelf van simpele taarten. Niet teveel poeha's of frutseltjes. Maar ja, als je eens een verzoek krijgt kan je je daar niet altijd aan houden. Gelukkig heeft ieder zijn eigen smaak!
Hoop dat deze introductie voldoende is!