1

Onderwerp: Op zoek naar mold van ballon

Zoals de titel aangeeft: wie weet waar ik een mal van een ballonetje kan kopen?

Life is what you bake it.

2 Laatst bewerkt door fruitcake (29-08-2011 15:13)

Re: Op zoek naar mold van ballon

Hier zit er een bij:

www.deleukstetaartenshop.nl/chocolate-candy-pops-candy-chocolate-molds-wilton-lollipop-mold-birthdayparty-large-p-912.html

Ik gebruik dit soort molds ook wel met marsepein.

http://www.deleukstetaartenshop.nl/sili … -2795.html

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

fruitcake schreef:

Hier zit er een bij:

www.deleukstetaartenshop.nl/chocolate-candy-pops-candy-chocolate-molds-wilton-lollipop-mold-birthdayparty-large-p-912.html

Weet jij hoe groot de ballon hiervan is?

Deze had ik al gezien en vind het te duur voor alleen de ballon mold. Denk dat ik die andere niet ga gebruiken. Maar toch bedankt.

Life is what you bake it.

je kunt er ook zelf 1 maken van silli siliconen. Als je tenminste een ballonnetje hebt ergens van (duplo ofzo) google er maar eens op

6

Taartenmarie schreef:
fruitcake schreef:

Hier zit er een bij:

Weet jij hoe groot de ballon hiervan is?

Nee, maar ik heb hier wel andere molds van nl deze: www.deleukstetaartenshop.nl/chocolate-candy-pops-candy-chocolate-molds-wilton-candy-mold-girl-power-2-pack-p-1035.html
en die zijn ca 3 cm

7

Het is ook heel simpel om zelf een ballon te boetseren...je maakt een balletje in een eivorm, snijdt het doormidden en dan de randjes zachtjes naar beneden drukken voor een mooier 3D-effect..klein stukje bij boetseren aan de onderzijde en voor het draadje de sugargun gebruiken :)  :)