Onderwerp: nieuwe mjamtaart niet ontvangen?
Heb ik het goed begrepen dat de nieuwste Mjamtaart al is verstuurd naar de abonnees? Ik Heb nog niks gekregen... Jammer hoor, was erg benieuwd naar de nieuwste creaties.
Gr. Dolfijn
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » nieuwe mjamtaart niet ontvangen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb ik het goed begrepen dat de nieuwste Mjamtaart al is verstuurd naar de abonnees? Ik Heb nog niks gekregen... Jammer hoor, was erg benieuwd naar de nieuwste creaties.
Gr. Dolfijn
Ik heb hem spijtig genoeg ook nog niet ! maar ik woon dan ook in België, nog een dagje wachten dus....
Yeeehhh hier wel vrijdag lag die op de mat Heeeeerlijk weer
Ik heb em wel, maar vind dit nr erggg tegen vallen helaas!
Hier lag ie ook vrijdag op de deurmat en ik vind em wel heerlijk om te lezen en ga zeker wat taarten op mijn manier namaken!
Er schijnt iets mis te zijn gegaan met mijn betaling. Heb alsnog betaald en ik krijg hem zsm toegezonden.
Vandaar dus!
Gr. Dolfijn
Gr. Dolfijn
Heb je je abo wel verlengd? Want dat lees ik ook nog regelmatig dat men dat vergeet
Ik heb em wel, maar vind dit nr erggg tegen vallen helaas!
Ik vond em ook tegenvallen dit x.
Wat me opviel was dat er 14 pagina's aan reclame inzit. Heb het eerste nummer erbij gepakt en die heeft er 3. Maar eerlijk is eerlijk, dit nummer is ook 13 pagina's dikker ofzo haha.
Ik vind hier minder inspiratie inzitten....
Ik heb hem ook ontvangen afgelopen vrijdag maar hoop dat de volgende wat meer kriebels bij me opwekt om te gaan taarten/freubelen.
Jammer zeg dat jullie niet zo enthousiast zijn over dit nummer. Mischien iets om door te geven aan de makers van de MjamTaart?
Zij zijn tenslotte toch degene die het ons 'naar de zin' moeten maken willen we het blad blijven kopen.
Gr. Dolfijn
Dolfijn schreef:Heb ik het goed begrepen dat de nieuwste Mjamtaart al is verstuurd naar de abonnees? Ik Heb nog niks gekregen... Jammer hoor, was erg benieuwd naar de nieuwste creaties.
Gr. DolfijnHeb je je abo wel verlengd? Want dat lees ik ook nog regelmatig dat men dat vergeet
Jose1972 schreef:Ik heb em wel, maar vind dit nr erggg tegen vallen helaas!
Ik vond em ook tegenvallen dit x.
Wat me opviel was dat er 14 pagina's aan reclame inzit. Heb het eerste nummer erbij gepakt en die heeft er 3. Maar eerlijk is eerlijk, dit nummer is ook 13 pagina's dikker ofzo haha.Ik vind hier minder inspiratie inzitten....
mee eens; ik vind er op t moment ook teveel reclame in zitten, maar snap dat wel. Het is overigens ook de reden dat ik de Linda opgezegd heb ( krijg em nog tot eind dit jaar). Vind het een super mooi blad, maar betaal geloof ik 6,00 per nummer, waarvan áltijd rond de 80 pagina s of meer - ja echt!! - reclame!! Zo was er in t voorjaar een uitgave, waarbij 21 pagina s moest doorbladeren voor het 1e onderwerp!! Maar goed, dat is een ander verhaal....
Ik heb de Mjam ook al, voor mij, als beginneling, staan er best veel leuke dingen in. De reclame bekijk ik ook onder het mom van, zit je bij mij in de buurt en wat kan ik er mee.
Zonder reclame zou het blad denk ik vele malen duurder zijn, kijk maar eens hoeveel reclame er bijv in de krant of een ander blad staat.
vind hem dit keer ook erg tegenvallen, had al een pot thee klaar en me heerlijk genesteld in de hoek van de bank maar de theepot zit nog halfvol en ik ben erdoorheen, beetje een teleurstelling, en inderdaad wat vreselijk veel reclame.
Jammer zeg dat jullie niet zo enthousiast zijn over dit nummer. Mischien iets om door te geven aan de makers van de MjamTaart?
Zij zijn tenslotte toch degene die het ons 'naar de zin' moeten maken willen we het blad blijven kopen.Gr. Dolfijn
Ik denk dat ik er inderdaad een mail aan ga wagen.
Alleen vind ik het lastig omschrijven waarom ik hem minder vind
Heb het idee dat het blad steeds meer voor beginners word. Heb mezelf zitten afvragen of dit komt, dat ik zelf iets 'minder beginner' aan het worden ben, als je me snapt
Maar volgens mij is dat het niet.
De taarten waren in het begin volgens mij grootser en uitdagender.
mmm, lastig
als je een mail lastig vind dan kan je ze verwijzen naar de reacties hier misschien? Ik heb m nog niet (koop altijd los) maar door deze verhalen ga ik twijfelen of ik m nog wel koop.
Ik denk inderdaad ook dat je met andere ogen gaat kijken als je al wat meer ervaring krijgt of hebt. Maar als het een goed blad is dan zal het alle niveau's aan moeten kunnen spreken of uitdagen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » nieuwe mjamtaart niet ontvangen?