1 Laatst bewerkt door Pompidom86 (28-08-2011 14:13)

Onderwerp: allemaal dingen voor het eerst

Voor mijn 5e taart maar eens wat nieuwe dingen uitgeprobeerd.
Ik ben er niet echt trots op en zie een heleboel foutjes en verbeterpunten. Maar vanaf een afstandje vond ik m toch wel oke.
En ach, ik had er geowon geen tijd voor en heb het savonds laat staan doen in een warme keuken, werkt allemaal niet mee natuurlijk.

Voor het eerst een iets grotere bakvorm gebruikt, een 20cm. Voor het eerst een lussestrik van fondant en mn sugargun uitgeprobeerd! Wat een fijn ding zeg! Ook de funky letters maar eens uit de verpakking gehaald. En voor het eerst het ruitjes patroontje, maar die vind ik echt niet mooi haha daar ga ik dus nog maar op oefenen.
En tot slot voor het eerst met kleurpoeder gewerkt, ik heb geverfd met zilverpoeder.

Genoeg gepraat, dit is m geworden:
(vulling: citroenkwark en aardbeien bcm met verse aardbeien)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4Y3OZKLC.jpg

Op- en aanmerkingen en tips zijn altijd van harte welkom!

2

Re: allemaal dingen voor het eerst

Hij is mooi geworden!

3

mooie taart

4

Ik vind hem mooi geworden! zou misschien alleen de strik in het midden doen de volgende keer.. maar dat is ook persoonlijke smaak..
En hoe heb je dat gedaan met die foto's? ben er nog niet zo handig in..;) dus tips daarin zouden fijn zijn.. ;)

Carpe Diem... dat heb ik zeker geleerd het afgelopen jaar..

5

dankjulliewel!
@ Debsters; ja ik vond het weer wat anders zo uit het midden :)
De fotocollage heb ik met picasa gemaakt, ook een tip die ik zelf van hier heb hoor!
Merk dat ik het erg leuk vind om mn taarten leuk op de foto te hebben!

6

Pompidom86 schreef:

dankjulliewel!
@ Debsters; ja ik vond het weer wat anders zo uit het midden :)
De fotocollage heb ik met picasa gemaakt, ook een tip die ik zelf van hier heb hoor!
Merk dat ik het erg leuk vind om mn taarten leuk op de foto te hebben!

O oke.. ja ik heb ook picasa maar ben er nog niet achter hoe ik ze zo kan bewerken...  :s

7

ik heb de 2 kleine fototjes geselecteerd, end an kies je collage maken. vervolgens de achtergrond foto. en dan een beetje spelen met de opties (witte rand eromheen, foto's schuin, indeling van collage).

8

Owh.... oke.. ga het snel uitproberen thanks!!!

9

je kan me altijd mailen als t niet lukt hoor!