1

Onderwerp: PME Round & Wavy Edge gekocht in W'veer - foutje in verpakking? [Help]

Ik heb een beetje een gekke vraag ... ik wil ook naar de winkel bellen, maar dat kan natuurlijk pas dinsdag.

Ik heb vandaag in Wormerveer een PME Round & Wavy Edge set gekocht. Ik wilde eigenlijk alleen de 'gewone' cupcake maat, maar dit is toch wel handig, zo'n set.

Maar goed ... ik heb ze net uit de verpakking gehaald en nu zitten er 2 van dezelfde maat in ... dat hoort toch niet?

Er zit 1 grote bij en de kleinste maat, maar van de 2 na kleinste zitten er dus twee in.

Is er iemand die deze set ook heeft en me kan vertellen of er echt vier maten in horen te zitten.

Dat ik even zeker weet dat ik niet gek ben ;-).

2

Re: PME Round & Wavy Edge gekocht in W'veer - foutje in verpakking? [Help]

http://www.deleukstetaartenshop.nl/-p-1107.html

als het deze is, dan moeten het 4 maten zijn  ;)

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

3 Laatst bewerkt door DebbyDaniel (28-08-2011 12:35)

Ja, dat dacht ik dus ook ... maar ja ... je weet het niet ;-) haha.

4

Dames van Wormerveer, ik ga jullie dinsdag bellen ;)

5

Dat is wel heel apart.. :think: ...het plastic van de verpakking heeft namelijk 4 voorgevormde uitsparingen van verschillende maat....dan zou dat ook fout moeten zijn... :think:

6

Nee, die zijn inderdaad wel in verschillende grotes, en als je goed kijkt is die ook te groot voor die ene. Maar ik heb ook niet goed op zitten letten. Ik was namelijk al aan het afrekenen en vroeg toen nog naar dat vormpje dus tijdens het scannen heeft degene die me hielp het pakketje gepakt en ik hem hem niet goed bekeken.

Ik vermoed dat er in de fabriek (verpakkingscentrum) een foutje gemaakt is. Weet niet waar die dingen ingepakt worden.

Heb ik weer ... en wilde juist al een boel gaan voorwerken voor cupcakes voor volgend weekend ;-). Moet ik alsnog tot woensdag wachten en nog een keer naar de winkel.

7

Nee, die zijn inderdaad wel in verschillende grotes, en als je goed kijkt is die ook te groot voor die ene. Maar ik heb ook niet goed op zitten letten. Ik was namelijk al aan het afrekenen en vroeg toen nog naar dat vormpje dus tijdens het scannen heeft degene die me hielp het pakketje gepakt en ik hem hem niet goed bekeken.

Ik vermoed dat er in de fabriek (verpakkingscentrum) een foutje gemaakt is. Weet niet waar die dingen ingepakt worden.

Heb ik weer ... en wilde juist al een boel gaan voorwerken voor cupcakes voor volgend weekend ;-). Moet ik alsnog tot woensdag wachten en nog een keer naar de winkel.

8

DebbyDaniel schreef:

Dames van Wormerveer, ik ga jullie dinsdag bellen ;)

Ow.. dat is inderdaad niet goed hoor!, er horen idd 4 verschillende maten in te zitten. Hoop dat je de tijd hebt om bij ons langs te komen. Ik zal dinsdag ochtend gelijk een goede verpakking voor je klaarleggen!

;)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

9

Super!

Dinsdag gaat me niet lukken, maar dan kom ik woensdag langs om hem te ruilen.