FiFi78 schreef:Ben het volledig met Lot eens
......
Vind daarbij het vragen om reacties een beetje raar
sorry dat ik het zeg
Ik snap wel dat je trots bent op een taart en dat je flink baalt, maar echt mooi strak is deze niet. Sommige zeggen dan liever niks dan dat ze of negatieve reacties of juist alleen maar zeggen dat ie heel mooi is terwijl dat niet zo is...ook dat komt wel vaak voor hier namelijk. Ik hou ook van eerlijkheid daar kun je alleen maar van leren.
het antwoord op je vraag wat betreft het koelen, ik heb altijd nog een maat taart gehad die er net inpaste.....dus daar kan ik je niet helpen.....
Oh ja en een beetje leuk is ie wel 
Groetjes, fifi
ik neem aan dat je mijn reactie op lot haar antwoord ook hebt gelezen. dan zie je dat ik niet direct positieve reactie heb gevraagd (of hebben wil), en dat ik het ook vervelend vind om te vragen, maar iets van een reactie is wel fijn, positief of negatief...
ik heb ook nergens geschreven dat ik trots ben op deze taart, want nee dat ben ik niet. ( ik had juist bewust niet mijn eigen idee over deze taart erbij gezet )
en idd... van minder positieve reacties kan je ook leren!
dat is het fijne van dit forum!
en net wat je zegt... liever eerlijk, als mooi zeggen terwijl duidelijk is dat het beter kan... (samen eens dus
)
@ knutsel:
bedankt voor je mening! 
de foto is ook niet erg flateus denk ik... de dikke rand die je bedoeld is eigenlijk een deksel op een doos, nu komt dat niet zo goed over. (overigens zie je op de foto ook veel meer putjes als dat in het echt te zien was...)
maar als ik het goed begrijp (correct me if i'm wrong) moet ik, wanneer ik niet zo veel reacties krijg, nog even een keer goed naar mijn taart moet kijken, omdat er nog verbeterpunten zijn.?
of geven we elkaar alleen opbouwende kritiek wanneer iemand speciefiek om feedback vraagt?
want soms ben ik heel trots en tevreden, maar juist op die taartjes heb ik dan niet zo heel veel reacties.
nou...
we zijn in iedergeval met zijn allen eens dat dit niet mijn beste creatie was 
there is a thin woman inside me, trying to get out, i usualy shut her up with chocolate!