1

Onderwerp: gips mallen geschikt?

zouden mallen voor gipse beeldjes (van die speelgoed setjes) ook geschikt zijn om als 'mold' te gebruiken?  :think:

Life is what happens to you, will you'r busy making other plans...

2

Re: gips mallen geschikt?

in principe wel, ik gebruik ze soms ook. Wat wel lastig is.. de mallen zijn hard dus het fondant gaat er moeilijk uit. Daarom laat ik ze eerst uit drogen, zodat je ze er net als het gips, gewoon uit kan halen

ook ik heb nu een eigen site, lekkere keek

3

tnx voor de tip, er staan namelijk soms voor een goedkoop prijsje grappige gipse mallen in de speelgoed winkels.

4

Gips mallen zijn gemaakt voor gips, niet gemaakt van voedsel-veilige siliconen, dus nee niet geschikt voor Fondant/Marsepein  :nooo

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

5

jammer, maar bedankt voor je tip

6

vreemd, ik had dit namelijk bij pipoos na gevraagd toen ik daar met gipsmallen in mn hand stond en daar zeiden ze dat het gewoon kon  :s Ga ik dus ook nooit meer doen, en binnenkort weer even terug want dit is natuurlijk wel een klacht waard!

ook ik heb nu een eigen site, lekkere keek

7

bij sommige speelgoed winkels zijn ook setjes te koop om chocola mee te maken, dus die zijn wel geschikt. (en niet duur)  :)