Re: Fout getrouwd...
Ik vind dit zoooooo leuk 
Bruidstaart Groningen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Fout getrouwd...
Ik vind dit zoooooo leuk 
Hoe verzin je het! Hij is idd fout maar wel heel erg mooi fout. Knap hoor, zo de balans vinden tussen kitschy maar toch nog steeds heel erg mooi.
GEWELDIG, echt super

Ik ben fan hoor...vind hem geweldig... lekker fout maar toch helemaal prachtig...mission accomplished
Ik vind hem weer helemaal te gek!
Lekker fout inderdaad, maar wel mooi fout! 'k heb je trouwens een tijdje gemist op 't forum .... fijn dat je ons weer laat genieten van je creaties!
Hij is echt heerlijk fout!
Wat eng zeg 5-hoog vervoeren! Mag ik vragen hoe je hem gestut hebt?
wat een schitterende bruidstaart, lekker kleurrijk
Super!
Hoe verzin je het! Hij is idd fout maar wel heel erg mooi fout. Knap hoor, zo de balans vinden tussen kitschy maar toch nog steeds heel erg mooi.
Dank je; vond het inderdaad moeilijk om die balans te vinden. Wilde graag het idee van fout verwerken (vandaar de dierenprints en rood goud blingbling), maar wilde ook bij mezelf blijven. Had er eigenlijk een kitscherig bruidspaarbeeldje op willen zetten, maar dat lukte niet meer in de tijd mbt bestellen en het budget.
Wow super Fout hoor
Erg mooi!!!
Supergave taart (ik had er zelf alleen een cakedrum onder gedaan ipv een plankje
)
Supergave taart (ik had er zelf alleen een cakedrum onder gedaan ipv een plankje
![]()
)
Je hebt helemaal gelijk,maar die kon ik niet vinden in de juiste maat (45x45)???? Iemand een tip?
Ben eigenlijk ook bang dat een cakedrum het gewicht van een taart van 5 hoog niet kan dragen op het moment dat je hem moet verplaatsen.
Hebben nu de taart (met daaronder een antislipmatje) voor het vervoeren op een grote plank gezet die makkelijker te dragen was door 2 man.
Fout, maar wel heeeeeeeeeel mooi fout! 
Goed fout, geweldig gedaan! 
lune schreef:Supergave taart (ik had er zelf alleen een cakedrum onder gedaan ipv een plankje
![]()
)
Je hebt helemaal gelijk,maar die kon ik niet vinden in de juiste maat (45x45)???? Iemand een tip?
Ben eigenlijk ook bang dat een cakedrum het gewicht van een taart van 5 hoog niet kan dragen op het moment dat je hem moet verplaatsen.
Hebben nu de taart (met daaronder een antislipmatje) voor het vervoeren op een grote plank gezet die makkelijker te dragen was door 2 man.
daar had ik dan niet aan gedacht dat hij zo groot moest zijn 
Vind hem helemaal geweldig!!! 
Ik vind hem helemaal geweldig
.
Wat een geweldige taart en inderdaad precies goed zo , fout maa heel mooi.
hij is echt helemaal te gek.
fout ..maar zoooo goed!!
Super fout en super gaaf!
Fout? Nee, ik vind hem juist helemaal geweldig!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Fout getrouwd...