Onderwerp: Ennnnn hier komt ie dan Mijn Assepoester Koets in 3D!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Ennnnn hier komt ie dan Mijn Assepoester Koets in 3D!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heel mooi!
Tuurlijk mag je het mij vragen, nou ik wilde en moest deze taart (die ik in mijn gedachten had) maken voor de verjaardag van mijn dochten. Ik ben naar zo'n hobby winkel gegaan en heb een bol gekocht van piepschuim waarna ik deze voorzichtig met fondant heb bekleed. en daarna druk je de randen ietjes naar binnen en versier je de rest naar eigen smaak. ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb geformuleerd xxx ElifsTaarten
Dank je Deborah, heb jij ook zo'n parade? Ik zou jou taarten ook wel willen bekijken grtjs
Wow!
Heel mooi
wat mooi!
Tuurlijk mag je het mij vragen, nou ik wilde en moest deze taart (die ik in mijn gedachten had) maken voor de verjaardag van mijn dochten. Ik ben naar zo'n hobby winkel gegaan en heb een bol gekocht van piepschuim waarna ik deze voorzichtig met fondant heb bekleed. en daarna druk je de randen ietjes naar binnen en versier je de rest naar eigen smaak. ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb geformuleerd xxx ElifsTaarten
Dus de bol is niet eetbaar als ik het goed begrijp? Ik vind hem echt erg leuk!
heel mooi!
(volgens mij heb ik hem eerder gezien )
Mooi geworden!!
Beeldschone taart!
@Stephkeee, als je 'm wel eetbaar wilt, dan kan je de koets van boltaartjes maken, zie bijv. http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126514961
Mooi gemaakt !
dank jullie wel voor de leuke reacties grtjs
Wat een sprookje, vind em ook prachtig.
Zo'n piepschuimen koets heeft ook voordelen; kun je em lekker lang bewaren.
Super!
Je kunt de bol ook van cake maken.( 2x) halve ovenvaste bolschaaltjes nemen. Botercreme ertussen ( eventueel bijsnijden) steeds blijven koelen tot je klaar bent met bewerken.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Ennnnn hier komt ie dan Mijn Assepoester Koets in 3D!