Onderwerp: Lijkt hij een beetje op....
Pluto? vooral met het hoofd heb ik veel moeite gehad. feedback is welkom, nu ik hem op foto zie vind ik hem precies ook iets te dik (qua lijf dan) ma da is rap opnieuw gemaakt.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Lijkt hij een beetje op....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Pluto? vooral met het hoofd heb ik veel moeite gehad. feedback is welkom, nu ik hem op foto zie vind ik hem precies ook iets te dik (qua lijf dan) ma da is rap opnieuw gemaakt.

Goed geluk! Hij is inderdaad een beetje mollig
En aan de rechterkant (linkerkant op de foto) zou ik z'n snoet wat boller maken die is nu wat puntig.
Haha een beetje "chubby"is hij wel maar ik zag meteen dat het Pluto moest zijn hoor!
Ik vind hem wel goed gelukt...
Helemaal Pluto, leuk!
Geef hem een klein likje slagroom aan z'n bek en hij heeft een reden waarom ie wat dikker is dan normaal 
Dat is een prima oplossing, haha. ik vind hem leuk!
haha, ja het is de bedoeling dat hij samen met mickey op een picknick dekentje komt met een grote taart voor hen, dus dat likje slagroom is een hele goeie tip thanks 
Ik herken 'm ook maar vind 'm met tong denk ik nog leuker.
Hij lijkt echt wel op pluto.. idd wat chubby maar met dat likje slagroom komt het wel weer op zijn plaats.. laat je ook nog de foto zien waar hij samen met pluto op het picknick dekentje zit?

Hier staat hij samen met mickey op de taart
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=163317
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Lijkt hij een beetje op....