Onderwerp: [Feedback] Als de bruid niet lukken wil...
Dan maken we er maar een berenbruid van
Er komen ook nog twee kleine beertjes bij, wat vinden jullie goed genoeg voor op mijn allereerste bruidstaart?

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [Feedback] Als de bruid niet lukken wil...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dan maken we er maar een berenbruid van
Er komen ook nog twee kleine beertjes bij, wat vinden jullie goed genoeg voor op mijn allereerste bruidstaart?

Ahh die zijn echt super super schattig!!
Heel mooi vind ik ze 
oh, die zijn lieffff
Lief!!!!
lieff lieff lieff !
Ze zijn heeeeeeeeel leuk, zeker goed genoeg!!!
Ben nu ook benieuwd naar de 'baby-beertjes'!
Ze zijn schattig, maar het is natuurlijk maar net wat je afgesproken hebt met het bruidspaar.
Als hun het ook leuk vinden, dan zou ik zeggen: DOEN! 
Ik vind ze helemaal schattig. Dus: doen!
Heel erg leuk gedaan 
Dank jullie wel voor de lieve reacties
@Floor: Ja gelukkig had ik met de moeder van de bruid (die de taart geeft) al besproken dat het misschien wel niet ging lukken om geboetseerde mensjes te maken (ken je talenten...
), dus die zei, nou ja verzin maar wat en als je niets weet mag plastic ook. Maar ik hou niet van plastic op taart, dus heb voor een andere oplossing gekozen, gelukkig heb ik net gehoord dat mams daarmee akkoord gaat
Nou ja bij deze dus het eindresultaat, de topper is klaar, nu de taart nog!

Oh ja, ze trouwen op het strand...
Oh, wat is hij leuk geworden.... nog leuker dan hij al was dus ! Echt hartstikke mooi !!
Erg schattig! 
Dat is leuk!! Erg lief geworden
lief!
Origineel gedaan zo, superleuk!
Aaah wat een schattige topper, helemaal leuk
Super gaaf geworden! Fijn dat je klant het ook goed vindt! Veel succes met de trouwtaart ene wel even showen hoor!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [Feedback] Als de bruid niet lukken wil...