Onderwerp: meerdere kapsels, dezelfe oventijden?
Als ik meerdere kapsels tegelijk ga bakken, moet ik deze dan net zo lang in de oven bakken als met 1 kapsel? Of moet ik dan de kapsels langer in de oven doen, omdat er meer volume in de oven staat?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » meerdere kapsels, dezelfe oventijden?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Als ik meerdere kapsels tegelijk ga bakken, moet ik deze dan net zo lang in de oven bakken als met 1 kapsel? Of moet ik dan de kapsels langer in de oven doen, omdat er meer volume in de oven staat?
Ze moeten er wel wat langer in. Je kan de normale tijd aanhouden en dan telkens even na 5 min. kijken met een prikker of ze al gaar zijn.
Mmm, ik hou wel dezelfde oventijden aan als ik 4 blanda's of een 20 en 15 cm tegelijk bak en dat gaat prima....
Ik hou ook dezelfde tijden aan, bak wel op hetelucht in een voorverwarmde oven...
Ik begrijp al dat je hier dus geen ellelange baktijden aan vast moet knopen. Tip van de sateprikker is goed, ga ik zeker uitproberen, txs!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » meerdere kapsels, dezelfe oventijden?