Onderwerp: ideeen voor een honden taartje!
hoi allemaal volgende week is ons hondje 1 jaar bij ons en ze betekend echt heel veel voor ons dus ik dacht tijd om een taartje te maken wie heeft er ideeen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » ideeen voor een honden taartje!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi allemaal volgende week is ons hondje 1 jaar bij ons en ze betekend echt heel veel voor ons dus ik dacht tijd om een taartje te maken wie heeft er ideeen?
een 3D hondenbot maken of een hondje maken van een boltaartje
Een liggend hondje.
ja die 3d hondenbot heb ik een keer voorbij zien gaan maar of dat hier was?
Anders effe googlen, vind je hem vast wel.
Anders effe googlen, vind je hem vast wel.
Toen onze hond jarig was heeft mijn vriend een taartje gemaakt. Hij had een springvorm gevuld met vlees uit blik voor de hond en afgewerkt met koekjes
Hoop dat je hem kunt zien, was trouwens een grote taart voor een jack russel.
edit: ben ik het nu echt aan het verleren om foto's te plaatsen ? dit is de link en anders staat hij op mijn hyves http://imageshack.us/photo/my-images/50 … 5offg.jpg/
hahaha das ook wel leuk dat is echt voor de hond.
maar die mag geen vlees jammer he!
maar het ging toch meer om ons zo dat wij het kunnen vieren ik denk dat het zo,n 3d bot word
en bedankt voor de ideeen
hondepootjes over een taart laten lopen
Wil je voor de hond een taart bakken, of een taart voor jullie?
Als je me emailt heb ik een recept voor een hondentaart met alleen natuurlijke producten die geen kwaad kunnen voor de hond.
Pas stonden er in de mjam allerlei recepten voor dierenkoekjes enzo. Die warer ook voor mensen te eten.
Je ziet ook taarten gedecoreerd met versierde koekjes, misschien is dat wat? Kunnen jullie er allemaal van eten.
Ik moest laatst een taartje maken voor een hondenliefhebster. Ik heb toen deze gemaakt: (misschien heb je er iets aan ter inspiratie)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » ideeen voor een honden taartje!