Onderwerp: gezien en zo mooi... dus ook gemaakt
Dit is er eentje die ik na gemaakt heb... ik vond hem zo leuk!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » gezien en zo mooi... dus ook gemaakt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit is er eentje die ik na gemaakt heb... ik vond hem zo leuk!

idd leuk hé, moet ik ook eens een keertje maken 
leuk!
Yum yum krijg er gelijk honger van 
Leuk zeg!
Morgen ga ik er ook 1 maken, maar twijfel nogal enorm over of ik wel kitkat's wil gebruiken.
Zeker nadat ik deze zie...
Mag ik vragen hoe de chocosticks heten die jij gebruikt hebt en waar jij deze gekocht hebt?
Ja, ben ook benieuwd naar.
Heb deze van de week gemaakt, maar met andere sticks. Deze zien er ook lekker uit..
Leuk zeg!
Morgen ga ik er ook 1 maken, maar twijfel nogal enorm over of ik wel kitkat's wil gebruiken.
Zeker nadat ik deze zie...
Mag ik vragen hoe de chocosticks heten die jij gebruikt hebt en waar jij deze gekocht hebt?
Ik heb ze gekocht bij de AH. Zijn van hun eigen merk. Deze zijn met caramel vulling, ze hebben ze ook met munt. Ik heb een bokkepootjes en kersen vulling, daarom leek caramel me wel lekker.
Dit is een 16 cm taartje en ik kwam aan 2 doosjes net te kort. En er zit 1 zak m&m's op.
Dank je wel voor de leuke reacties!!!
Erg leuk!!
Hoe noem je zo'n taart en bestaat er een how to?
niet alleen mooi, maar ook heul erg lekker
@soleil; dit is een chocobom. Ik weet niet hoe RoosLoversRoze ze heeft gemaakt, maar over het algemeen wordt hier een 'gewoon' kapsel voor gebakken. Deze wordt dan gevuld naar wens. Aan de buitenkant de kitkats (of chocosticks o.i.d.) plakken met iets plakkerigs (gesmoten chocolade deed het bij mij prima) en dit 'plakkerige spul' ook op de bovenkant smeren. M&M's erop en....klaar is je chocobom!
Eigenlijk dus gewoon een andere manier van bekleden dan dat je gewend bent
Succes!
Ik heb een gewone bisquit gebruikt en als vulling de bokkenpootjes vulling met kersenvlaai. En dan idd met botercreme aangesmeerd en dan de chocostokjes en m&m's.
heel erg mooi gedaan!
Erg leuk en volgens mij ook erg lekker!
Liggen de m&m's "los" op de botercreme? Of heb je de bovenste er nog een soort van opgeplakt?
Blijven de chocosticks ook plakken aan de botercreme?
De m&m's liggen idd "los", ik heb ze er overheen gestrooid en de sticks blijven plakken. Op advies een lintje er omheen gedaan, zodat ze zeker blijven zitten en dat ziet er nog leuk uit ook!
Jaa leuk! Ik ga m ook nog eens maken!
Super leuke taart!! Ziet er erg vrolijk uit.
Roos, nog thanx voor het beantwoorden.
Helaas heeft onze dorps AH ze niet meer, dus toch maar de kitkats genomen.... 
Lekkerrr!!!!
Hij blijft leuk en lekker!
Verhip, dat ziet er lekker uit. Jammer dat ik aan het sonjabakkeren ben 
inderdaad, blijft leuk en gezellig uitzien en lekker!!! Mooi gedaan 
mooi gemaakt 
Verhip, dat ziet er lekker uit. Jammer dat ik aan het sonjabakkeren ben
Ik ben ook aan het Sonjabakkeren... heb hem in de vriezer gezet voor een taartmomentje en dan neem ik een heeeel klein stukje. Ik vind taarten maken zo leuk en zolang ik ze niet allemaal op eet, denk ik dat Sonja het wel goed vindt 
Siep schreef:Verhip, dat ziet er lekker uit. Jammer dat ik aan het sonjabakkeren ben
Ik ben ook aan het Sonjabakkeren... heb hem in de vriezer gezet voor een taartmomentje en dan neem ik een heeeel klein stukje. Ik vind taarten maken zo leuk en zolang ik ze niet allemaal op eet, denk ik dat Sonja het wel goed vindt
Vast wel, en anders maken we er gewoon een SASdag van

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » gezien en zo mooi... dus ook gemaakt