1

Onderwerp: Even voorstellen...

Hallo allemaal,

Ik ben Jasmijn en ook bij mij heeft het bakvirus toegeslagen :) De laatste tijd bak ik veel cupcakes en ben ik verslaafd geraakt aan het programma "DC cupcakes" waar twee zussen een cupcake-bakkerij hebben in Washington.

Tot heden bak ik enkel de cupcakes en decoreer ik ze simpel met witte chocolade/ hagelslag/muisjes. Het heel bakvirus is begonnen toen ik een orgineel kadootje wou voor een vriendin die was bevallen van een zoontje. Toen heb ik cupcakes gemaakt en deze bekleed met een laagje blauwe muisjes.

Ik heb sinds afgelopen dinsdag een spuitzak gekocht bij de hema, en deze wil ik morgen gaan uittesten met zelfgemaakte botercreme. Ik heb nog nooit een echte botercreme cupcake gegeten dus ik hoop dat het lekker is.

Voor de rest over mij: ik ben 22 jaar, student rechten en mijn andere hobbies zijn koken in het algemeen, sporten, reizen en fotograferen. Ik doe momenteel ook mee aan de fotowedstrijd van hema en ik stond een tijdje bij de eerste 15 foto's maar inmiddels ben ik al wat afgezakt dus ik denk dat ik deze wedstrijd helaas niet ga winnen, tenzij er een wonder gebeurd en er ineens heel veel stemmen bijkomen.

Maargoed...ik hoop hier veel te leren over bakken en decoreren. Binnenkort ga ik ook een workshop decoreren doen met mijn vriendinnen. Ik heb er al ontzettend veel zin in.

Mochten er nog meer vragen zijn, stel ze gerust :)

liefs
Jasmijn

2

Re: Even voorstellen...

Welkom en heel veel (bak)plezier!