1

Onderwerp: aller eerste keer

vandaag voor de aller eerste keer gespeeld met cupcakes en marsepein. als ik hier een beetje rond kijk heb ik nog heeeeel veeel te leren. maar ik vind het wel echt super leuk dus ga nog veel oefenen.

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/320275_241739125864731_100000859377452_650093_4354242_n.jpg

misschien nog leuke beginnerstips?

Groetjes Carola

2

Re: aller eerste keer

:thumb:

Leuk zeg!

Tip probeer je cupcakes iets voller te doen, zodat ze mooi tegen de rand aan zitten.
Ik zie ook dat je papiertje een beetje is losgelaten, een beetje minder boter in de miz wilt daar nog wel eens bij helpen.

ze waren idd wel klein dus volgende keer toch wat meer mix erin ik had ze ook niet in een bakblik gedaan. dacht dat ik die wel had maar bleek die toch niet te hebben. zal de volgende keer proberen met iets minder boter want vond het toch wel zonde dat de papiertjes zo los lieten. bedankt voor de tips!

5

Mooie cakejes ! Inderdaad meer beslag doet al wonderen ! Ik zou zeggen; lekker opnieuw aan de slag gaan ! ;)

Groetjes, Conny

6

echt leuk voor een eerste keer!

7

Ik heb hier op het forum gelezen dat het probleem van de loslatende papiertjes ook voorkomen kan worden door de cupcakes direct op de kop uit het blik te storten, en dan vooral niet meer met de handen eraan komen tot ze afgekoeld zijn. Ik heb deze tip zelf nog niet uitgeprobeerd. Zijn dit die wat dikkere papiertjes van dr. Oetker? Die laten bij mij ook altijd los. Ik gebruik nu altijd die van de Hema, en die blijven perfect zitten, alleen worden deze weer erg vettig. De papiertjes van The house of Marie schijnen het best te bevallen, maar die zijn wel iets duurder.