1

Onderwerp: hoe kan ik een soort bont randje langs laars maken

ik ben al op zoek geweest,maar niks kunnen vinden,en ik dacht dat ik het toch ergens gelezen  had hoe je dat moest maken,wil nog ff een bontrandje langs me UGG's maken, zag op de foto van de echte dat daar ook een randje langs zat ik hoop dat iemand het weet.
groetjes Carla

Re: hoe kan ik een soort bont randje langs laars maken

Hoi Carla,
Als je kijkt bij bv de kerstman van Annelies, dat randje is gemaakt van een witte sliert die met 2 prikkertjes soort van uit elkaar getrokken is...
Maar weet niet hoe groot je ugg is, want denk niet dat dit geschikt is voor grote uggs...

3

Zou je ook niet een randje kunnen maken en dan bewerken met een sponsje?
Ik zeg ook maar wat hoor!

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

4

of een fondantsliertje misschien heel fijn inknippen met een schaartje?

creatief met taart

5

als je een spuitmondje hebt met een kartelrandje kun je het daarook mee proberen. Anders werken sate stokjes ook.

groeten Annemieke
Cake It

6

super bedankt meiden  :thumb: ik ga aan de slag en kijken of tie lukt,jullie zien het wel doe doei Carla

7

Ik heb een boekje waarin een vachtje wordt gemaakt door fondant door een theezeefje te drukken. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar wie weet geeft het het gewenste resultaat.

8

Misschien fondant (beplakken, besprenkelen) met gemalen kokos... Weet niet hoe grof/fijn je bont-randje moet zijn?