Re: Werkstuk suikertrekken
Wauw!!!!!! Jos kost dit veel inspanning voor je handen?? Zou het graag willen leren, maar ik heb best last van mijn handen als ik teveel kneed en modelleer, dus vandaar deze rare vraag.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Werkstuk suikertrekken
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw!!!!!! Jos kost dit veel inspanning voor je handen?? Zou het graag willen leren, maar ik heb best last van mijn handen als ik teveel kneed en modelleer, dus vandaar deze rare vraag.
Prachtig! 
Ohhh, wat ontzettend mooi.
Daar begin ik nog maar niet aan...
Wat prachtig toch weer!!
Ik hoop er te zijn tijdens je demo, lijkt me heel interessant om je dat te zien doen!
1 x was genoeg...

Prachtig Jos!! Ik ga gelijk even kijken op de site van T&T wanneer je workshop geeft!
SUPER! 
Ik sluit mij bij de rest aan 
Jos, je bent en blijft een vakman!
Groetjes, Annette
Dit is de eerste keer dat ik iets van jou zie (kijk al een tijdje niet zoveel meer in de parade
). EN WOW, VAN MIJ MAG JE BLIJVEN!
Waar is het werkstuk voor gemaakt? Beoordeling? Met de grootste onderscheiding?
Dat is een aparte kunst op zich, toch ?
Zéér knap gedaan, ook heel mooie kleuren vind ik
Wauw! 
Heel erg mooi 
wow!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Werkstuk suikertrekken