1

Onderwerp: Smaakstoffen

Heeft er iemand een idee waar ik smaakstoffen kan kopen in de buurt van Leiden? Moet sinnasappel en butterscotch hebben. Ik heb het zaterdag of zondag nodig dus bestellen red ik niet meer. Ben al bij 3 jamins geweest maar die hadden het niet.

2

Re: Smaakstoffen

Misschien pipoos. En volgens mij hebben sommige supermarkten ook smaakstoffen. Jumbo, Albert Heijn.

Groetjes Bianca

Biancatjuh schreef:

Misschien pipoos. En volgens mij hebben sommige supermarkten ook smaakstoffen. Jumbo, Albert Heijn.

Ja maar dat zijn de aroma's van dr oetker en heb je maar in 4 smaken geloof ik. Ik zoek echt extract en geen aroma. Pipos kan ik nog proberen! Bedankt

4

ik zeg de a12 ff een stukje afzakken en je zit zo in naaldwijk bij de leukste taarten shop van Marianne. die heeft alle smaakjes. ik denk half uurtje - 40 minuutjes rijden voor je?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

ik heb wel mandarijn voor je, ongeveer hetzelfde. woon 10 min op snelweg van leiden. butterscotch misschien vervangen door een potje van dat caramelspul, even vergeten hoe het heet...

heb eventueel nog meer smaakjes hoor. mail maar.

I never met a calorie I didn't like....