Onderwerp: verjaardag's taart oudste dochter
hallo allemaal, Nadat alles van de grote vakantie is opgeruimd wil ik jullie toch nog even de taart showen die ik voor mijn oudste dochter gemaakt heb. Het weer is in heel de vakantie niet zo best geweest maar toen ik die dag de taart moest maken was het opeens lekker weer, tevens ben ik er een dag voor naar huis gereden omdat ik het haar beloofd had om ook zo'n mooie taart te maken als haar kleine zusje een maand eerder had gehad. Omdat ze heel de vakantie bezig was met het lakken van nagels en zich opmaken was de keus niet moeilijk om te verzinnen wat er op de taart moest. Wel in 1 dag alles gebakken en opgemaakt ( dit dus nooit meer) maar invriezen leek me voor de vakantie ook geen optie (dan moest het zeker 5 weken in de vriezer staan.) Nou genoeg gekletst hier is het. FEEDBACK altijd welkom.
Moet wel bekennen dat ze die motieven in de mjam had zien Heb niet dezelfde gemaakt maar hij lijkt er wel wat op. Alleen de top heb ik helemaal zelf bedacht na natuurlijk hier op het form ook het een en ander voorbij te zien komen.