Re: Bumbaverhaal: 3 taarten worden 1...
Wauw!!!!!!!!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bumbaverhaal: 3 taarten worden 1...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw!!!!!!!!!!!!
Wauw wat mooi! die groene is zo lief met die kikkers en die bijtjes! en heb je het met marsepein gemaakt?
super!!!!echt heel goed.
WOOOW, geweldige taart!! heel leuk ontwerp en super geboetseerd en uitgewerkt!!
ik heb bakels fondant liggen... zou ik die ook voor bumba kunnen gebruiken om de ballen zo in de lucht te houden... ik heb voor 10 sept ook een bumba staan. 
Wat een geweldige taart is dit zeg!
Ik vind hem echt helemaal TOP!
Ook leuk om te zien van ontwerp naar taart!
Theatje schreef:
Blij dat je niet kon kiezen uit de foto's! Heb ik lekker veel te kijken. Wat een super taarten en wat een gaaf ontwerp. Ik vind je standaard's ook heel erg mooi. Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?? Groetjes Thea
Hoi Thea, bedankt he!
De standaar is van Wilton, gekocht bij taart en decoratie maar wel in meerdere webwinkels te koop hoor! DLTS had hem ook maar op dat moment nog in bestelling.Suc6 ermee!
Dank je wel ik ga meteen even kijken!
heel erg gaaf gedaan
WOOOW, geweldige taart!! heel leuk ontwerp en super geboetseerd en uitgewerkt!!
ik heb bakels fondant liggen... zou ik die ook voor bumba kunnen gebruiken om de ballen zo in de lucht te houden... ik heb voor 10 sept ook een bumba staan.
Zekerste weten dat je daar bakels voor kunt gebruiken, andere huismerken waag ik mij niet aan maar van dit merk durf ik het met zekerheid te zeggen dat het haalbaar is.
Als je de armpjes van bumba en de ballen maar goed uit laat harden voordat je hem in elkaar gaat zetten.
Ik had ook door zijn armen en lijfje heen een wat dikker en stugger ijzerdraad getrokken, om te voorkomen dat deze het gewicht niet zouden houden. Het waren best grote ballen nl ivm de 1 die ik erop wilde hebben.
En wat extra tylose er doorheen mengen voordat je ze gaat draaien, de ballen dan he
)
Heel veel suc6!
Wauw wat mooi! die groene is zo lief met die kikkers en die bijtjes! en heb je het met marsepein gemaakt?
Hoi Steph, de kikkertjes en bijtjes etc zijn van Bakels Fondant, deze vind ik fijn uitharden, ik meng wel nog extra tylose erdoorheen.
De Bumba topper en de Tumbi topper zijn van Mexican paste. Deze draai ik hier zelf met een recept van de Mjam site 
Heel veel suc6!
Heel erg origineel en vooral ook heel erg mooi!!!!!!!
super leuk gedaan!! en wat een leuk idee zo emt die ballen jongleren!
petrawb schreef:WOOOW, geweldige taart!! heel leuk ontwerp en super geboetseerd en uitgewerkt!!
Zekerste weten dat je daar bakels voor kunt gebruiken, andere huismerken waag ik mij niet aan maar van dit merk durf ik het met zekerheid te zeggen dat het haalbaar is.
Als je de armpjes van bumba en de ballen maar goed uit laat harden voordat je hem in elkaar gaat zetten.Ik had ook door zijn armen en lijfje heen een wat dikker en stugger ijzerdraad getrokken, om te voorkomen dat deze het gewicht niet zouden houden. Het waren best grote ballen nl ivm de 1 die ik erop wilde hebben.
En wat extra tylose er doorheen mengen voordat je ze gaat draaien, de ballen dan he
![]()
)
Heel veel suc6!
bedankt voor de info. heb er al helemaal zin in. alleen nog ff afwachten op het echte akkoord. 
Geweldig!
Geweldig leuke taarten en een super ontwerp 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bumbaverhaal: 3 taarten worden 1...