1

Onderwerp: weten jullie het?

Hallo

een klant vroeg aan mij of ik aardbeicreme smaak als voor toef op de cupcakes.
Ze wilt aarbeiensmaak maar donkerblauw kleur!

hoe ga ik dit voor elkaar krijgen en welke aardbeiencreme is beter te gebruiken?

Botercreme?

Bedankt voor jullie tips en hulp!

groetjes

2

Re: weten jullie het?

Botercreme (maak ik van de mix) met Patidess Aardbei en blauwe kleurstof

Wil je wel waarschuwen dat het heel vreemd is om iets te eten waar de kleur niet met smaak overeenkomt (als je snapt wat ik bedoel)
Maar klant is koning ;)

3

Oke dat is een goeie,

Ja inderdaad lijkt me ook heel raar, maar goed kunnen we niks aan doen.
Klant is koning ja.

Bednakt Idelet

4

het brengt me wel op het idee om eens blauwe spaghetti te maken...:)..lijkt me gewoon lollig..maar idd dat is raar...als je iets op kleur verwacht en het smaakt ergens anders naar, maar goed, als ze het willen.... :)

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

5

Ik weet niet of het met patidess werkt. Dit kleurt namelijk rood en rood met blauw wordt paars. Maar ik heb het nooit geprobeerd.

Ik zou voor LorrAnn kiezen met blauwe kleurstof.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

6

Ik heb dat ook een poosje geleden geprobeerd, ik wilde een rood,wit,blauwe toef maken. Je hebt alleen wel veel kleurstof nodig als je een beetje een felle kleur wil hebben.....wat op zich natuurlijk geen probleem is.....maar.....het smaakt HEEEL VIES.
Door de grote hoeveelheid kleurstof die ik erdoor had gedaan, was de toef helemaal bitter van smaak geworden.
gelukkig nam mijn man de eerste hap (lees: leedvermaak van mijn kant..haha) en die spuugde het uit en zei GATVERDAMME wat smerig.

Dus...het kan wel maar niet teveel kleurstof gebruiken (en eerst zelf even proeven voor je het opspuit.

succes, ik hoop dat het jou beter afgaat dan mij ;)

groetjes karin

7

ahahaaahaa

Blauwe spagetti, oke dit doet dus niet.

Ik doe me best, ik dnek dat ik haar vertel dat dit dus niet gaat. Wil niet iets doen wat verkeerd kan gaan.

Beter haar het laten weten

bednakt dames!

8

Ik gebruik vaak kleurstoffen van Americolor, dan ben je maar klein drupje nodig. Maar inderdaad, als je teveel doet, proef je het echt