1

Onderwerp: Oreo mini koekjes

Hoi allemaal,

Sinds vandaag ben ik nieuw hier, ben al een tijdje bekend met de site, maar het forum is nieuw voor mij.
Ik had een vraag, weet iemand waar je Oreo mini koekjes kunt kopen? Ben al menig winkel langs geweest, maar zonder succes.

Wie kan helpen?

2

Re: Oreo mini koekjes

Bestaan die dan ?  :think:

Carpe Diem !

3

:Y die bestaan. ik heb het wel eens opgezocht maar eigenlijk nooit meer achteraan gegaan, ik dacht dat je ze bij benzine pompen enz kon krijgen.

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

4

Ja die bestaan zeker! Heb ze ooit in 2010 bij de Xenos gekocht.
Nu wilde ik de oreo cupcakes maken met zo'n kleintje bovenop de toef, maar kan ze nergens vinden!

5

cynthiakuis schreef:

Nu wilde ik de oreo cupcakes maken met zo'n kleintje bovenop de toef, maar kan ze nergens vinden!

O , dan moet ik toch eens beter om me heen kijken  :+  Wel een heel leuk idee om zo'n mini op een cc'tjete zetten !

Carpe Diem !

6

Ik zag het in engeland bij de bakker idd, dat zag er leuk uit. ga morgen naar duitsland, zal daar ook eens kijken of ze ze hebben, en bij elke pomp ff zoeken!

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

7

Bij de Makro!

Never give up on things that make you smile......

8

Als je van België bent dan zal je ze inderdaad niet direct vinden.

Ik laat ze steeds uit Nederland meebrengen door mijn moeder.

Onlangs waren er gelijkaardige koekjes hier in de Aldi. Maar dit was een tijdelijke actie.

9

Volgens mij gewoon bij de plus..

10

Bij de toko krijg je ze ook

11

Ik zag vandaag trouwens ook witte oreo koekjes.... Waren in een kledingwinkel te koop (weet niet meer welke) Ze hadden allemaal Amerikaans snoepgoed en lagen dus ook witte bij...

12 Laatst bewerkt door Wilmel (18-08-2011 23:39)

witte oreo's kan je bij ah xl kopen.mini's heb ik nooit gezien :( wel jammer de mini is niet zo een calorie bommetje:D jammieeeeeeeee

liefde en passie voor taarten bakken.

13

Helaas heb ik de mini's dus echt nogsteeds niet gevonden en hebben wij geen plus supermarkt in de buurt...
Dus ga ik het dit weekend maar met grote doen...
Maar mocht iemand ze toevallig nog ergens zien, meld het hier dan :P

14

monique63 schreef:
cynthiakuis schreef:

O , dan moet ik toch eens beter om me heen kijken  :+  Wel een heel leuk idee om zo'n mini op een cc'tjete zetten !

Dankje! Maar dan moet ik ze nog wel vinden ! :(

15

ik heb ze in duitsland gevonden in de supermarkt (was bij de real maar andere verkopen ze ook volgens mij.