1

Onderwerp: Loodgieter zoekt plastisch chirurg

Toen ik de how to heb zag op het forum van Mario heb ik me ook maar eens aan het avontuur van boetseren gewaagd. Het is de eerste keer en dat is wel te zien ook. Hij staat behoorlijk scheef op zijn benen. Als ik hem zie is het eerste wat me te binnen schiet dat hij nodig moet plassen ;). Ik denk dat ik het maar bij oefenen hou.

http://94.100.124.135/1393900001-1393950000/1393906301-1393906400/1393906359_5_MoTR.jpeg

Alvast bedankt voor het kijken!

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

2

Re: Loodgieter zoekt plastisch chirurg

Hij is super gelukt  :thumb:

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

vind hem juist wel geinig met zijn kontje naar achter.  volgende keer een paar prikkers in zijn benen en zijn romp.

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

4

Ja! Hij moet nodig plassen, en omdat hij zelf bezig is met het toilet is de hoofdkraan afgesloten en kan hij niet!

Ik vind hem heel erg goed gelukt! Ik doe het je niet na!

5

Vind hem ook super leuke en ik doe het je ook niet na hoor!!

Mooie Mario! :Y

Het mooiste werk is vuurwerk, daar kan je naar kijken
www.taartplanet.nl

6

Ik vind hem  :thumb: !

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

7

:thumb:

8

wat een scheetje is het geworden haha
en dat voor een eindhovense  :lol: ben ik geboren  :D

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

9

Dank jullie wel voor de reacties. Dat geeft de burger weer een beetje moed :p . Ik denk dat ik de volgende keer maar tylose ga gebruiken. Ik geloof dat dat mijn beginnersfout was want er zitten heel wat cocktailprikkers in.

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

10

Nee.......niet stoppen met boetseren!!
Oefening baart kunst en als dit de eerste is, dan is ie helemaal niet slecht hoor!
Ik vind hem best geinig!! :thumb:

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."