1

Onderwerp: wie kent deze site?

www.dhgate.com

Krijg ik als tip door van een collegaatje. Zij koopt haar kinderkleding daar en gaf mij de tip van de bakware!

Groetjes Erna

2

Re: wie kent deze site?

ik ken de site niet, maar ze hebben wle leuke cc papiertjes :Y

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

3

Ja ik ken hem. Heb er al veel verschillende dingen besteld maar nog niets van taarten maken. Het is zeg maar zo dat het duizende verschillende verkopers zijn onder 1 site.
Ik heb tot nu toe bijna alles aangekregen. Op 1 ding na (de verkoper zegt dat het niet door de duane is gekomen en daar ga ik ook maar vanuit aangezien het 2 pakketjes waren en ik er 1 wel aan heb gekregen en de andere zat poeder en vloeistof in).
Ik ben helemaal dol op de site. Kijk ook eens op ebay. Daar heb ik nu ook al veel dingen gekocht voor bijv. mijn bruiloft (lint etc.) en scheelt enorm veel met de prijzen van nederland.

Groetjes Puck

4

Sommige dingen moet je wel in meerdere aantallen kopen. Misschien een idee om dit gezamenlijk te doen?

Groetjes Erna

5

Hou er rekening mee dat je niet zomaar groepsaankopen mag doen via dit forum, dit moet altijd eerst overlegd & geaccordeerd worden met/door de moderators.

6

Wat een geweldige leuke bakingcups...maar veelal per 1000 te bestellen... oefff!!!

Mocht er een groepsbestelling komen dan hou ik mij aanbevolen!

Gr Jose

7

Misschien eens kijken op dealextreme.com
Dat is ook een chinese site en daar kun je per stuk bestellen vaak. Ik heb daar ook nog altijd alles aangekregen. Of op ebay, super veel ook! Maar wel zoeken op wereldwijd, dan krijg je de meeste zoekresultaten

Groetjes Puck

letten jullie erop dat topics over producten op marktplaats/ebay of andere veilingsites niet gewenst zijn?

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

9 Laatst bewerkt door Biekie (27-08-2011 07:52)

Moet je dan niet veel invoerrechten betalen als je via een buitenlandse, lees niet europese, site bestelt. Ik heb weleens het eea opgezocht via de site van de douane maar ik vind de regels nogal vaag.

10

tipsytaartje schreef:

letten jullie erop dat topics over producten op marktplaats/ebay of andere veilingsites niet gewenst zijn?

Sorry! Wist ik niet

Groetjes Puck