Re: ElifsTaarten
Zo, dat zijn heel wat taartjes!! Mooi gemaakt hoor!! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ElifsTaarten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zo, dat zijn heel wat taartjes!! Mooi gemaakt hoor!! 
De taart met motor is mijn favoriet. Mooie boetseersels.
Ook leuk dat kapsel van de donkerharige dame.
mooie parade!
Dank jullie wel allemaal
Ik heb ook erg genoten bij het maken van mijn taarten
op naar het volgende creatie.... 
Hoi prinses013 wel hele mooie strakke taarten vvor de eertse 5!!!
mooi hoor

leuke taarten Elif!
leuke hobby he!! 
mooie parade inderdaad
...onderaan aan je eigen topic bij melden staat dan bewerken, dus ook als je later nog een taart wilt toevoegen kun je altijd je eigen topic nog bewerken....
Hele mooie parade 
Alleen 1 klein dingetje: Ik vind bumba er een beetje "ziek" uitzien
errruuuggg wit 
Wat een leuke taarten maak jij zeg! Waarom hebben we nog nooit eerder iets van jou gezien??? Met je mooie geboetseerde poppetjes kun je wel meedoen aan het maandthema! Nog heel veel bakplezier van een andere bakverslaafde!
Wat een leuke parade! De koets is bij mij favoriet; echt super gedaan.
jeetje wat een berg taarten zeg! Ik vind het superknap je boetseerwerk.
Ga zo door!! Alleen de volgende keer misschien alles in 1 bercht verwerken?????
Hele mooie taarten. Vooral die met die koets vind ik echt prachtig!
Dank jullie wel allemaal ik krijg weer helemaal kriebels in mijn buik en mijn ''vingers'
wil wweeerrr bezig zijn met een taart....
echt verslavend en een leuke maarrr een duure hobby
he nu je het zecht valt het mij een beetje op dat het wel aan de witte kant is gevallen met bumba next time better
EVEN OVER DE THEMA VAN DE MAAND!!!!!
hoe gaat dit in zijn werk eigenlijk???
figuren/boetseren... van Annelies toch?
wat houd dit in wat wordt er verwacht dan???
Ik heb momenteel geen taart opdrachten en ik wil graag weer aan de slag misschien kan ik hieraan werken?
Ik hoor het wel van jullie, xxx
Ik ben nog erg nieuw op deze site/forum en moet nog veel ontdekken over hoe alles gaat vandaar dat ik niet alles onder een map heb staan.
Theatje dank je wel voor je leuke compliment jullie allemaal trouwens echt motiverend thanx
Dank jullie wel allemaal ik krijg weer helemaal kriebels in mijn buik en mijn ''vingers'
![]()
wil wweeerrr bezig zijn met een taart....
echt verslavend en een leuke maarrr een duure hobby![]()
he nu je het zecht valt het mij een beetje op dat het wel aan de witte kant is gevallen met bumba next time better![]()
EVEN OVER DE THEMA VAN DE MAAND!!!!!
hoe gaat dit in zijn werk eigenlijk???
figuren/boetseren... van Annelies toch?
wat houd dit in wat wordt er verwacht dan???
Ik heb momenteel geen taart opdrachten en ik wil graag weer aan de slag misschien kan ik hieraan werken?
Ik hoor het wel van jullie, xxx
Hoi Elif, eigenlijk zijn al jouw figuurtjes alla Annelies. Je kunt dus gewoon een foto die je het leuks vindt insturen(je hoeft dus geen nieuwe te maken maar gewoon een foto uit je parade gebruiken) Ik heb even naar je profiel gekeken en zag dat je uit Alkmaar komt. Ik zelf kom oorspronkelijk uit Amsterdam maar woon nu in Beverwijk. Groetjes Thea
Hoi Elif, wat zie ik !!!! Zelfs twee inzendingen voor de maandtopic
Ik heb op je gestemd hoor(de zeemeermin) Groetjes Thea
Hoi Thea ben echt benieuwd naar de eindresultaten er staan ook een paar hele leuke tussen, wel erg bedankt voor het stemmen op mij figuur
ik vind het wel erg weinig het aantal opgestuurde plaatjes foor de thema maand augustus? klopt dit wel tussen zoveel person en die lid zijn het aantal inzendingen of kijk ik niet goed? ik zie het allemaal wel, maar ik denk dat ik wel zal proberen om iedere maand mee te doen met de thema xxx
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ElifsTaarten