1

Onderwerp: dringend vraagje botercreme en suikerpasta

hallo
ik zou vrijdag een 3d taart van cars proberen maken maar weet niet goed wat ik nodig heb
ik zou biscuitmix gebruiken en suikerpasta omdat ik daar al veel met gewerkt heb maar alleen maar op cupcakes
maar nu weet ik niet welke vulling erin en erop moet botercreme is toch hetzelfde als creme au beurre
en kan ik dat gebruiker met suikerpasta of gebruik ik beter slagroom
en wat kan ik dan als vulling gebruiken met creme au beurre
en hoe kan ik dit het beste bewaren, in de koelkast?
kan ik dat donderdagnamiddag al maken en bekleden voor vrijdag avond of is dat te vroeg
ik zou er graag op tijd aan beginnen moest het dan niet lukken kan ik nog altijd snel bij de bakker lopen snap je

ik hoop dat ik mijn vraag juist geplaatst heb en dat het niet te veel vragen zijn

alvast hartelijk bedankt

2

Re: dringend vraagje botercreme en suikerpasta

creme au beurre is een botercreme met banketbakkers room is trouwens prima om te vullen mar voor af te smeren moet je 1 deel boter met 1 deel poedersuiker hebben anders smelt je fondant
je kan dit combineren met jam pasta of wat je maar lekker vind
kijk maar eens bij recepten
je kan hem donderdag prima vullen voor vrijdag wel ff in de koeling zetten

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

3

waar kan ik dat recept vinden voor af te smeren
ik dacht eerst een mix te kopen van creme au beurre voor vanbinnen en om af te smeren maar dit is dan geen goed idee
zal dat dan wel mss gebruiken voor binnenin
kan ik hem ook donderdag al bekleden met die suikerpasta of doe ik dat beter vrijdag

4 Laatst bewerkt door coconuts (25-08-2011 00:11)

creme is makkelijk 150 gram roomboter luchtig kloppen met 150 gr gezeefde poedersuiker en een theelepel heet water ik pak hier ook wel eens limoensap oid voor
wat is mss?
kijk eens bij de ingezonden recepten voor heel veel ideeen

succes  :thumb:

wil hem wel zien alsie klaar is

je kan hem al helemaal maken hoor

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

5

hallo
mss is misschien
roomboter is dat bak of smeerboter want roomboter dat ken ik hier niet ik woon in belgie of is er merk dat je ervan kent van bij ons hier
als hij klaar is en hij is gelukt zet ik er zeker een foto op
ik ben alvast een heel stuk verder
heeeeeeeel hartelijk bedankt

6

Roomboter kennen wij hier in Belgie ook, hoor... Dat is de "echte boter", zoals ze zeggen, dus wat je ook op brood smeert.

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

7

a zo dan zal ik eens gaaan kijken in de winkel of ik dat kan vinden heb je geen merknaam ofzo of zijn dat van die pakjes die in dat wit papier gerold zijn misschien die dat je hebt met en zonder zout
dat is dan waaschijnlijk dat zonder zout dat ik moet nemen

8

mustie1 schreef:

a zo dan zal ik eens gaaan kijken in de winkel of ik dat kan vinden heb je geen merknaam ofzo of zijn dat van die pakjes die in dat wit papier gerold zijn misschien die dat je hebt met en zonder zout
dat is dan waaschijnlijk dat zonder zout dat ik moet nemen

Yep, dat zijn ze... En idd zonder zout nemen. Merken, daar let ik niet zo op. Ligt gewoon in het koelvak in de supermarkt bij de zuivel.

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

9

heb het gevonden dikke mercie ik ga ze morgen maken en nu maar hopen dat ze lukken