1

Onderwerp: Appeltaartjes

Ben vanmiddag tijdje bezig geweest om appeltaartjes te maken die mijn man op zijn werk trakteerd. Hij was jarig in de vakantie en nu iedereen er weer was toch wat lekkers mee nemen dan he.

Na dat ze afgekoeld waren toch maar een cup cake papiertje er om heen gedaan, staat wat gezelliger. En wilde eerst geen foto neerzetten omdat ik de foto al bijna vergeten was maar dacht ja dan maar in de doos deze keer. De taartjes heb  ik gebakken in de cup cake vorm.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FIAHGNYN-D.jpg

2

Re: Appeltaartjes

Njam, ziet er lekker uit!
Zou je ze ook dadelijk in de cupcakepapiertjes kunnen bakken dan? Kreeg je ze makkelijk uit de vorm?

Ik had onder in de cup cake vorm een rondje van bakpapier gelegd dus er uithalen ging hardstikke goed en door het in vetten hoefde ik alleen maar de rand ff los te maken. En door broodplank er op te leggen kon ik alles in een keer omkeren. Wel heb ik ze eerst af laten koelen.

4

wat ziet dat er leuk uit, en superhandig om te trakteren :thumb:

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

5

Goed bedacht.

En ze zijn nog lekkerder met slagroom!

Groetje Cindy

Ja me man had slagroom meegenomen en dat kon daar in de koelkast. Ik kon het niet van te voren doen omdat de koelkast maar klein is. En nu kon ieder zelf beslissen of ze wel of niet slagroom wilde,

8

Hoe lang heb je de appeltaartjes gebakken en heb je een recept van deze site gebruikt?
Willy

Erg leuk! Ook ik wil wel weten hoe lang je ze hebt laten bakken ed..

I just love cake!
Groetjes Laura

10

Hoi

Ik heb het normale recept van Hollandse appeltaart genomen. Vindt je overal op internet.

Wat het bakken betreft heb ze eerst 20 minuten gebakken en toen gekeken en nog 10 minuten er bij. Dit ligt natuurlijk ook heel erg aan de oven die je hebt.