Onderwerp: Mijn nieuwe hobby TAARTEN!
Ook ik heb een nieuwe hobby...........TAARTEN! Mijn eerst taart gemaakt bij mijn vriendin Baloe2003. Hebben er meer dan 4 uur over gedaan, maar hebben ook veel zitten kletsen en lachen....

Dit taartje was voor mijn moeder, voor bij de koffie op de camping, met hun vrienden.

Mijn eerste cupcakes, wilde a la PIP kleurtjes, mijn kinderen vonden ze heerlijk.....

Toen mijn zoon was geslaagd voor zijn HAVO-diploma moest er natuurlijk nog een taart gemaakt worden(he, vervelend)!

Voor mijn neefje Roman een STAR WARS taart gemaakt,voor zijn 7e verjaardag, hij vond hem zoooooo mooi!

Dyon (onze EINSTEIN), 2e zoon werd in de vakantie 15 jaar, dus weer een reden voor een taartje.....Nu een wetenschappelijke....ben gelijk weer op de hoogte van Neutronen, protonen, electronen!

Mijn zus vierde haar verjaardag met haar dochter tegelijk, wilde een BLOND taartje puzzelen, had toen alleen nog geen sugargun!
Zijn op vakantie geweest in de USA, hoop spulletjes voor hobby kunnen aanschaffen! Dat is nog leuk met de huidige dollar!

En.......? Ik weet dat t nog niet helemaal gladjes gaat, maar wat vinden jullie ervan, heel graag feedback?
Enne.... Baloe2003, vlot he, al die foto's?
Ja leuke parade hoor!Leuke ontwerpen! Even over de bobbels in vooral het laatste taartje: Gebruik je de onderste laag al als bovenkant?? Als je dat doet heb je n.l. meteen een strakke bovenkant. Dan afsmeren en de koelkast in, als alles goed koud is met een warm paletmes strak strijken en dan pas je fondant/marsepein erop. Veel bakplezier,groetjes Thea
In minder dan geen tijd een hele parade op dat internet!!