Onderwerp: mijn 2e taartje!
ik heb nu mijn 2e taart gemaakt! had eerst ipv de bloemen boven op met letters gefeliciteerd, alleen dat was echt zo lelijk.. had het met die letter liniaal gedaan, letter & number tappits. iemand tips hoe ik dat het beste kan doen? het zag er echt gewoon niet uit, super zonde
verder ben ik best tevreden voor een 2e taart! vullingen: 1e laag jam + bbr, 2e laag jam + aangevette slagroom

tips zijn heel erg welkom!

nu zaten er ook nog allemaal randjes aan, zag er niet zo mooi uit. heb net ook ergens gelezen dat iemand de letters even op een snijplankje legde en ze 10 minuten in de vriezer deed, en je ze daarna heel makkelijk op kan pakken. weet niet of dit werkt, maar dit ga ik ook proberen! het is gewoon zo lastig, omdat ze heel erg klein zijn en zo breken. misschien dat als je ze inderdaad even in de vriezer doet, ze dan hard worden en het makkelijker is? ik ga jullie suggesties ook allemaal even proberen, kijken wat het handigst is en het beste werkt!
) (zorgen dat de kant waar de letter uit moet komen richting tafelblad gekeerd is
), met een beetje mazzel komt de letter er mooi uit
en anders gewoon opnieuw proberen
enz