Onderwerp: Mijn eerste stapeltaart is een feit

En het meppertje wat erbij hoorde:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste stapeltaart is een feit
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

En het meppertje wat erbij hoorde:

Wow... en gelijk al zo goed gelukt!!
Ik vind hem heel mooi!
erg mooi!! vind je hk ook goed geboetseerd 
Dank jullie wel! Nu moet ik alleen nog leren om er mooie foto's van te maken 
Heel mooi en schattig! Je boetseerwerk is super gelukt!
Heel mooi en schattig! Je boetseerwerk is super gelukt!
Oeps sorry!
Dat was per ongeluk hihi 
hij is heel mooi 
hij is heel mooi 
hij is heel mooi 
Leuk resultaat! Mooi gelukt voor je eerste stapeltaart. Ik had zelf alleen oortjes op het meppertje toegevoegd..........
mooi! 
Hallo Boeskoolwiefke, je hebt een mooie stapeltaart gemaakt met vrolijke kleurtjes. Ik doe je het boetseerwerk niet na, erg goed!
Groetjes, Linda.
Wat een lieverdje....mooi hoor
Heel knap geboetseerd zeg en een mooi geheel zo bij elkaar. Misschien een tip voor het meppertje voor de volgende keer: met oren zou hij nóg meer lijken. Verder niks aan veranderen! 
Leuk gedaan!
Wat is trouwens een meppertje?
Wat een scheetje! 
wow en dat voor een eerste stapeltaart! Super hoor, en ja die foto's daar moet ik ook mee aan de slag... Ik zie soms ook van die leuke collages... pff geen flauw idee hoe ze dat weer doen!
Bedankt allemaal voor de reacties....ik heb tot nu steeds het gevoel gehad dat ik iets miste op het meppertje en nu weet ik eindelijk wat: de oren!!
Ach ja...Aimee was ook zonder de oren erg gelukkig met haar meppertje.
Wat is trouwens een meppertje?
Dat is een klein taartje voor de kleine jarige zodat hij/zij er lekker mee kan smeren...oftewel meppen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste stapeltaart is een feit