1

Onderwerp: De 2de keer cake pops gemaakt

http://94.100.121.84/1384700001-1384750000/1384707901-1384708000/1384707955_5_hBj2.jpeg

De eerste keer waren ze niet zo mooi. (Alle begin is moeilijk.)
Deze heb ik de tweede keer gemaakt. De cake is gemengd met roomkaas en wat poedersuiker.
Eromheen pure en melkchocolade met sprinkels.

Re: De 2de keer cake pops gemaakt

Zien er mooi uit . :thumb:
Heb het zelf nog geen 1 keer gedaan,ben benieuwd of ze er dan ook zo mooi uitzien. :)

als jij het met plezier hebt gedaan ,is het altijd goed

3

:thumb:

4

leuk en gedaan en erg leuk op de foto gezet :Y

5

zien er leuk uit

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

leuk!
en wat knap dat je ze zo mooi rond gekregen hebt!

Ik zing mijn eigen wijsje!

Looking Good!

I just love cake!
Groetjes Laura

8

Hey,
Ziet er leuk uit.
Mag ik vragen hoe je ze precies zo gemaakt heb? Ik wil zo iets proberen te maken voor halloweenavond als de kinderen langskomen. Is het veel werk?? kan namelijk rond de 130 kinderen zijn die langskomen.. O-)
gr.
Pietje

9

Allereerst bedankt voor al jullie reacties.

Het recept komt uit een boekje dat het: lolly cakejes en is van Clare O Connell.
De cake die zij gebruikt is zelf gemaakt, ik heb heel lui een hotelcake gekocht.

Zij maakt balletjes van 30gram, maar je kunt ze natuurlijk ook kleiner maken.
Eerst heb ik roomkaas 70 gram gemengd met poedersuiker (volgens het recept is er 140 gram nodig) Ik heb het alleen met minder gedaan, de helft.
De cake heb ik met de hand verkruimeld en vervolgens alles door elkaar gekneed.
De balletjes zijn wat vettig als je ze rolt en vandaar ook goed rond te krijgen. (gewoon net als gehakt ballen draaien)

Ik heb ze van te voren gemaakt en in de vriezer bewaart.
4 uur voor het eten heb ik ze eruit gehaald en gedoopt in de gesmolten chocolade (callebaut) De chocolade stolt dan heel snel, dus met sprinkels en snoepjes met je wel door werken.
Vervolgens goed laten drogen.

(ik heb nu brandweerhelmen voorbereid in de vriezer liggen, hoef ze alleen nog te dopen in de witte chocolade)

Suc6

PS er zijn hier heel veel andere lekkere recepten te vinden en ook ideeen en howto's

10

ah.
Bedankt!!