1

Onderwerp: Bert en Ernie geboedseerd + een vraagje

Ik ben vanavond alvast even bezig geweest met Bert en Ernie voor op de taart voor volgende week dinsdag. dit is het resultaat van de twee hoofdjes:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SYJNMLHE.jpg

Nu had ik wel even de vraag kan ik hem buiten de diepvries bewaren tot volgende week. Of kan ik hem beter nog wel invriezen?

Re: Bert en Ernie geboedseerd + een vraagje

Leuk gedaan!

Bedoel je de taart of de hoofdjes? Want de hoofdjes hoef je niet in te vriezen. Deze zou ik in een afgesloten bakje bewaren.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

ik vind ze erg gaaf!
Is het fondant? In een (tupperare)doosje in de kast!

4

Okey lekker in een bakje.. bedankt voor de reacties!! :) 
Ik bedoelde de hoofdjes ;) 
Ik heb ze van Marsepein gemaakt. Fondant alleen nog maar een keer taart mee bekleed.
Als je bloemetjes zou maken voor een taart is fondant zeker beter als het om uitharden gaat? (ik moet in sept. een bruidstaart maken dus vandaar).

5

Ze zijn super leuk!

6

ik vind ze heel erg leuk geworden! zelf gebruik ik voor het boetseren wel altijd fondant met tylose zodat het uithard inderdaad. Zo'n hoofdje gaat nog wel maar een heel lijfje van marsepein gaat denk ik wel inzakken.

7

leuk!

8

Dan ga ik idd toch maar over op fondant! bedankt voor de reacties :thumb:

9

Als je trouwens een heel lijfje wilt, dan gebruik ik ook marsepein. Het hoofje en lijfje zet ik dan vast met een cocktailprikker/ spaghetti. Gaat prima. Ik ben geen fondant liefheber.