26

Re: Een ivoren bruidstaart en een wit/blauwe dooptaart...

super netjes en strak zeg, knap gedaan!

Enthousiaste groet, Maxime

27

Wow! Echt super!  :Y
Ik mag binnenkort ook m'n 1e bruidstaart maken... en ook ivoorkleurig. Laten we maar hopen dat die net zo mooi wordt als de jouwe!  ;)

28

wat een prachtige taarten zijn het :thumb:
en zo netjes afgewerkt en strak :Y

29

wat ik me afvraag ik wil ook een ivooren bruidstaart maar
hoe maak je ivoor ?

30

Wat leuk, al die reacties en complimenten!! Iedereen superbedankt daarvoor; ik zit hier met een big smile achter m'n laptop!!  :D

Zal proberen om alle antwoorden hier te geven:

MirandaB: ik had geen last van pluisjes, maar bij het smootheren zat op een bepaald moment de smoother hartstikke vastgeplakt op de zijkant van de taart!! Dat veroorzaakte wel even een paniek- en angstzweetaanval kan ik je zeggen!  :s Maar gelukkig hebben de taart en ik het overleefd!  :lol:

Mollie en StapelTaart: succes met jullie aankomende ivoren bruidstaarten!

Isabel en Heleena: ik probeer gewoon altijd zo strak mogelijk af te smeren. Heb de onderste twee taarten deze keer voor het eerst met ganache afgesmeerd, omdat ik zo benieuwd was geworden na het lezen van al die postitieve verhalen, maar na die ene keer kan ik nog niet zeggen dat ik het fijner/strakker vind werken dan met bc (bovenste taart was gewoon met bc afgesmeerd).
De bloemetjes heb ik gemaakt met de double sided blossom veiner, waarbij ik verschillende maten uitstekers heb gebruikt.

taartenfreak: je kunt kleurstof krijgen in de kleur ivoor, waarmee je zelf je fondant zo ivoor kunt maken als je maar wilt (heb ik gedaan)! Maar je kunt natuurlijk ook gewoon kant en klare ivoorkleurige fondant kopen!  ;)

Hoop dat ik niks of niemand vergeten ben en dat het zo duidelijk is?Nogmaals bedankt allemaal!  :Y

Zoete groet,
Mandy

31

kaar schreef:

:thumb: die bruidstaart is walgelijk mooi ;)

Bedankt voor je verschrikkelijk, afschuwelijk leuk compliment!  ;)  :lol:  :lol:  :lol:

32

Ziet er super uit! Leuk ook dat je het geboortekaartje als inspiratie hebt gebruikt!

Nog meer taart? Lees mijn blogs op http://taartjesenzo.blogspot.com/!

heel erg mooi :thumb:  :thumb:

I never met a calorie I didn't like....