1 Laatst bewerkt door Iris Zijlstra (23-08-2011 13:21)

Onderwerp: Taartwaardig?

Vandaag voor het eerst geschilderd. Op zich ben ik aardig tevreden, twijfel alleen door de letters aan de onderkant, vind ze niet mooi, maar kan er niets meer aan doen. Dus het is of dit plaatje gebruiken of opnieuw beginnen...

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/302009_1779453981046_1680322874_1158919_7997085_n.jpg

2

Re: Taartwaardig?

Hij is denk ik te klein om te kunnen oordelen.

A new hobby, a new challenge

3

Oh je hebt m al aangepast.
Ik vind m wel mooi.
Inderdaad de letters onderaan niet echt:(
Maar alsnog taartwaardig hoor.

A new hobby, a new challenge

4

Hé daar is ´ie al! Hartstikke leuk, toch! :Y

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

Ik ben nog weer een aantal keer wezen kijken naar het plaatje, maar op de foto lijkt het wel erger dan in het echt.

Zat te denken anders moet ik de letters er maar af snijden net als love is ... en dan de onderste letters opnieuw doen en dan de balkjes met wat ruimte tussen het plaatje op de taart plakken...

Kun je de letters anders niet uit tappitten? Dat is denk ik mooier. Het plaatje zelf vind ik wel super lief.

Groetjes, Caroline. Kijk voor mijn taarten en workshops op www.kaatjetaart.nl
Ook voor prints op frostysheet ben je bij mij aan het juiste adres. Cupcakerondjes kunnen worden gesneden.

Nee, met de tappit worden ze veel te groot.

8

mooi!

En toch passen de letters ook wel weer in de stijl van het getekende plaatje  :Y

10

Ik vind de letters er eigenlijk ook wel bij passen!

Nogmaals naar gekeken en ik vind het echt leuk zo! Als je andere letters gaat maken past het er niet meer bij. Het is nu zo mooi een geheel  :thumb:

12

Je mag best zien dat het handwerk is..... :Y
Ik vind het een mooi plaatje geworden! :thumb:  ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

13

ik vind het ook niet storend hoor die letters, zoals al eerder gezegt, het passt bij het geheel!

erg leuk!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

Bedankt voor alle reacties! Ik laat het plaatje zo.

:thumb:

16

ik ben helemaal fan van 'liefde is' en ik ben ook helemaal fan van deze topper  :Y